سرهنگ محمدحسن سلامی :
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه شهیدان و ایثارگران انسان‌های شاخص و الگو برای جامعه هستند، گفت: ترویج فرهنگ شهادت رسالت امروز است.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 29 December 2020

۵۰ دستگاه اجرایی سمنان ویژه برنامه سوم خرداد خود را اعلام کردند - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مراحل ساخت فیلم‌های دفاع مقدس در سمنان با بیان اینکه تولید فیلم و آثار هنری در خصوص شهیدان و ایثارگران اقدامی تأثیرگذار در راستای حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، امری مقدس است، تاکید کرد: باید از هنرمندان این حوزه حمایت کرد.

وی گفت: باید به بهترین شیوه و با زبان هنر برای نسل جوان در جامعه مستند سازی، مفاهیم مقدس دفاع و ایثارگری و ولایتمداری را به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه شهیدان و ایثارگران انسان‌های شاخص و الگو برای جامعه هستند و لذا باید برای حفظ و ترویج ارزش‌های شهیدان گام برداریم، افزود: تمام لحظات دوران دفاع مقدس حماسه، ایثار و جانفشانی برای اسلام، انقلاب و مردم بود لذا باید آن را به جوانان نسل امروز شناساند.

سلامی با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید با زبان نسل جدید و با بهره‌گیری از ابزارهای هنری همچون فیلم، کتاب، تئاتر و… به نسل جوان و جامعه مخاطب ارائه شود، تاکید کرد: فضای معنوی و نورانی حاکم بر جبهه‌ها که رمز پیروزی‌های بزرگ بود به تصویر کشیده شود.

وی افزود: استفاده مناسب از ابزارهای جنگی و واقعیت‌های میدان‌های نبرد و همچنین نتیجه‌گیری مناسب و رساندن مفهوم یک موضوع مهم به مخاطبان از ویژگی‌های فیلم مطلوب و اثر بخش دفاع مقدس است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار