مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مرکزی، کوهپایه و جرقویه سفلی شهرستان اصفهان و بخش‌های مرکزی نجف‌آباد، شاهین‌شهر، کاشان، مبارکه، خمینی‌شهر، لنجان، فلاورجان، برخوار و آران و بیدگل در روز پنجشنبه یازدهم دی بدلیل آلودگی هوا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 30 December 2020

منصور شیشه فروش اظهار داشت: فردا بخش‌های امدادی و خدمات‌رسان و بانک‌ها در شهرستان های مذکور فعال هستند.
وی اظهارداشت: فعالیت دستگاه های اجرایی فردا در پی تشدید شرایط آلودگی هوا و پیش‌بینی ماندگاری و افزایش غلظت آلاینده های جوی، افت محسوس دما، وارونگی دما و بمنظور کاهش تماس با آلاینده ها و حفظ سلامت عمومی و مصوبه کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوای استان تعطیل شد.

وی با بیان اینکه فردا کوره های تولید گچ و آجر نباید فعالیت کنند و فعالیت صنایع قرار گرفته در فهرست آلاینده محیط زیست باید کاهش یابد، اضافه کرد: خودروها، کامیون‌ها و موتورسیکلت های دودزا و فاقد معاینه فنی اعمال قانون و منابع آلاینده متحرک و ثابت بطور مداوم پایش می شوند.

شیشه فروش، توصیه جدی به عموم در کاهش تردد خودروها، عدم انجام تردد و سفرهای غیر ضرور شهری و برون شهری، استفاده از ماسک، عدم ورزش و فعالیت بدنی در فضای باز، رعایت شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ و آلودگی هوا و صرفه جویی در مصارف گاز و برق و رعایت الگوی مصرف را از موارد مطرح شده در کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان اعلام کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار