مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: بکارگیری و انتخاب مددکاران زن برای رسیدگی و خدمت بیشتر به زنان و دختران مددجو و رسیدگی به آسیب‌های این قشر ، یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد بوده است.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 31 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد  گفت: به منظور تحقق این سیاست و راهبرد مهم، هم اکنون عمده مددجویان زن در این نهاد دارای مددکاران زن هستند و مشکلات و دغدغه‌های آنان از طریق بانوان مددکار پی گیری می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه قشر زنان دارای ظرفیت‌هایی برای توانمند شدن هستند ، اظهار کرد: شناسایی ظرفیت‌های حوزه زنان مددجو در راستای خدمت بیشتر به این قشر ، یکی از وظایف مددکاران زن در این نهاد است که این مهم باید تقویت شود.

موسی نژاد با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات بهینه‌تر به جامعه مددجو ، اختیارات مددکاران این نهاد نسبت به گذشته بیشتر شده است مطرح کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مددجویان کمیته امداد دختران مجرد هستند ، شناسایی ظرفیت این قشر و کمک به ایجاد اشتغال برای آنان می‌تواند بخشی از دغدغه‌های آنان را مرتفع کرده و باعث جلوگیری از آسیب‌ها در این حوزه شود.

در این نشست تعدادی از بانوان مددکار ، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در راستای ارائه خدمات بهینه‌تر به جامعه زنان مددجو و برخی مشکلات در این زمینه ارائه کردند./ع

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار