مستند «قسم حقیقی» درباره زندگی سعید حقیقی نخستین شهید مدافع سلامت شهر اصفهان در مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 01 January 2021

افتتاحیه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان اصفهان همراه با رونمایی از مستند «قسم حقیقی» با حضور خانواده شهید حقیقی عصر امروز جمعه در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پدر دکتر سعید حقیقی نخستین شهید مدافع سلامت شهر اصفهان با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی مردی بی‌ادعا، فداکار و عاشق بود که امروز جای او بسیار خالی است.

وی افزود: پسرم پزشکی فداکار بود که این امر را تا آخرین ساعات عمر خود ثابت کرد و بر بالین زن بارداری که مبتلا به کرونا بود حضور داشت تا فرزند او را نجات دهد. شهید سعید حقیقی در بیمارستان‌های مختلف حضور داشت و با اینکه از او می‌خواستیم کمتر در محیط بیمارستان و بر بالین بیماران کرونایی حضور پیدا کند، اعتقاد داشت اگر نباشد فرد دیگری به‌جای او خواهد رفت.

پدر شهید سعید حقیقی ادامه داد: شهید حقیقی بسیار خانواده‌دوست بود و با اینکه مشغله زیادی در بنیاد شهید و ایثارگران داشت، برای ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان‌های دیگر دعوت می‌شد. ذکر خیر پسرم همواره در همه ‌جا وجود داشت و تلاش می‌کرد نامش به یادگار بماند.

وی زمان باخبر شدن از ابتلای شهید حقیقی به کرونا را تلخ‌ترین خاطره خود دانست و گفت: خانواده شهید با اورژانس تماس گرفته و من را در جریان گذاشتند تا به کمک‌شان بروم تا او را به بیمارستان الزهرا(س) ببریم و این بدترین خاطره زندگی من است و سایر لحظات زندگی پسرم نیز شیرین‌ترین خاطرات برای ما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار