قهرمان شاهی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: نظارت‌های ما شامل حال جایگاه‌های عرضه سوخت و روغن مصرفی خودرو‌ها نیز می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 04 January 2021

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: نظارت بر اصناف و مراکز مختلف در سطح استان به صورت دائم و با جدیت تمام در حال انجام است و با هر گونه تخلف و هنجار شکنی برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

وی افزود: نظارت‌ها بر جایگاه‌های عرضه سوخت انجام می‌شود که در این راستا بازرسی‌هایی با حضور نماینده شرکت نفت از پمپ بنزین‌ها به عمل آمد که هیچ موردی از تخلف و کم فروشی توسط این جایگاه‌ها مشاهده نشد.

شاهی تصریح کرد: موضوع دیگر که مورد بررسی قرار گرفت بحث عدم تعلق سهمیه گازوئیل آزاد با توجه به نیاز این محصول برای رانندگان ماشین‌های سنگین و کامیون ها، به جایگاه‌های عرضه گازوئیل است که طی بازرسی‌های به عمل آمده از چندین پمپ گازوئیل مشخص شد برخی از این جایگاه‌ها با وجود طالب بودن سهمیه آزاد از آن برخوردار نیستند و سهمیه به آن‌ها تعلق نگرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه بحث نظارت بر روغن موتور و اجباری بودن خرید سایر روغن‌ها در کنار خرید آن را مطرح کرد و گفت: برخی شرکت‌ها هنگام فروش روغن موتور به اجبار سایر روغن‌های مصرفی خودرو را هم در کنار آن به فروش می‌رسانند که این موضوع باعث اعتراضاتی شده بود که به ما ارجاع داده شد و مورد بررسی قرار گرفت.

شاهی در پایان شماره پیامک ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن مستقیم ۱۳۹ و سایت سازمان به نشانی www.t۱۳۵.ir را برای اعلام هر گونه تخلف اقتصادی مشاهده شده از جانب مردم اعلام کرد و گفت: تمام تخلفات گزارش داده شده در ابتدا جهت اثبات عدم غرض ورزی از جانب بازرسان ما مورد بررسی قرار می‌گیرند تا صحت آن‌ها به اثبات برسد و سپس تشکیل پرونده صورت میگیرد و مراحل بعدی انجام می‌پذیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار