تیم فوتبال تراکتور تبریز با نتیجه ۲ بر یک از سد ذوب‌آهن اصفهان در فولادشهر گذشت.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ 05 January 2021

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتور تبریز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ روز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار و در پایان تیم میهمان با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شد.

تیم ذوب‌آهن که از دیدارهای قبلی خود فقط ۶ امتیاز کسب کرده بود امید این را داشت که در خانه بتواند در مقابل تراکتور به پیروزی دست یابد ولی شکست دیگری گریبان این تیم را گرفت.

ذوب‌آهن بازی امروز را هجومی آغاز کرد اما بخوبی نتوانست از فرصت‌های خود در ابتدای بازی  بهره ببرد تا اینکه تراکتور در یک ضدحمله توانست در دقیقه ۲۵ توسط محمد عباس زاده با پاس شجاعی به گل برسد.

در طرف دیگر میدان، سبزپوشان اصفهانی برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند و توانستند در دقیقه ۷۹ توسط "دارکو بیدوف" با ضربه سر، گل خورده را جبران کنند.

بازیکنان تراکتور که برای پیروزی در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بودند بازهم روی همکاری زیبای شجاعی و ایمانی توسط محمد عباس زاده، گل دوم و پیروزی بخش تیمشان را دقیقه ۸۲ به ثمر رساندند.

بازیکنان ذوب‌آهن که برای جبران نتیجه هشت  دقیقه بیشتر فرصت نداشتند از موقعیت‌های خود بدرستی بهره نبردند تا در انتها این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتور در اصفهان به پایان برسد.

در این دیدار، دانیال مومنی از ذوب‌آهن و میلاد فخرالدینی از تراکتور از داور کارت زرد گرفتند.

 برای تیم ذوب آهن اصفهان، شهاب گردان، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی فر، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی‌مهر با هدایت رحمان رضایی به میدان رفتند.

در تیم تراکتور نیز محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی، محمد عباس‌زاده با هدایت مسعود شجاعی بازی کردند.

این دیدار را حسن اکرمی با کمک های علی میرزابیگی، امید افخمی و رحیم حاجیلو  قضاوت کردند.

با این نتیجه، تیم ذوب‌آهن با ۶ امتیاز در رده پانزدهم و تراکتور با ۱۶ امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار