رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی شهرستان حاجی‌آباد از تحصیل بیش از هزار دانش‌آموز لازم‌التعلیم تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: رتبه سه کنکور سراسری امسال یک مددجوی حاجی‌آبادی است.
کد خبر: ۹۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 12 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، مسیح‌الله مرادی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه امروز جوانان سرمایه کشور هستند اظهار داشت: به برکت حضور همین جوانان است که کشور ایران در موضوعات مختلف علمی، فناوری و سایر مسائل به خودکفائی رسیده است.
 
وی افزود: این نهاد که برخواسته از بطن مردم و با دستور امام راحل (ره) تشکیل شد تا به امروز توانسته با تحت پوشش قرار دادن انسان‌های نیازمند مشکلات عدیده‌ای از خانواده‌ها را برطرف کند و دغدغه خاطر خانواده‌های نیازمند به ویژه در بحث تحصیل را مرتفع سازد.
 
مرادی به موفقیت دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در کنکور اشاره کرد و افزود: بسیاری از دانش‌آموزان در این شهرستان موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند که نمونه آن دانش‌آموز شریف حاجی‌زاده بوده که امسال در کنکور سراسری موفق به رتبه تک رقمی سه شده است.
 
این مسئول اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش مسئولان مشکلات معیشتی و تحصیل خانواده‌های نیازمند بیش از پیش برطرف شود تا خانواده‌ها با خیالی آسوده‌تر روند برنامه تحصیلی فرزندشان را طی کنند و شاهد موفقیت‌های بیشتری این عزیزان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار