مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:
تابناک-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به نقش و جایگاه مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی به عنوان بازوان اصلی فعالیتهای کارآفرینی، بر ضرورت تشکیل شرکت های مشاوره شغلی و کارآفرینی بعنوان واسطه بین سرمایه گذار و دولت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 01 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، "هادی ابراهیمی" در نشست با روسای انجمن دفاتر مشاوره کارآفرینی و کارآفرینان جوان استان افزود: یکی از عوامل موثر در اشتغال جوانان، ظرفیت سنجی، احصاء شغل و نیاز سنجی بازار است که این مراکز می توانند با ارائه مشاوره های تخصصی در جهت ایجاد فرصت های شغلی و تقویت فعالیت های کارآفرینی کمک کننده باشند.

وی بر حضور انجمن دفاتر مشاوره شغلی و کارآفرینی که دارای پتانسیل قوی است، در جلسات و کارگروههای مرتبط تاکید کرد و گفت: این اداره کل نیز حمایتهای خود را از این انجمن همواره دارد و نشست های مستمر نیز با انجمن خواهیم داشت.
23 مرکز مشاوره شغلی و اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در هرمزگان فعالیت دارند.

ارائه خدمات مشاوره‌ ای تخصصی به متقاضیان طرحهای سرمایه گذاری مبتنی بر نوآوری و فناوری های جدید، کمک به جذب فناوری، تکنولوژی مدرن و دانش فنی بنگاه های اقتصادی استان، ارائه هر گونه خدمات قانونی، حقوقی، مدیریتی و برنامه ریزی به کارآفرینان، تلاش مداوم در جهت کشف و بهره برداری از ظرفیت های کارآفرینی استان مبتنی بر نوآوری و فناوریهای جدید از فعالیت مراکز مشاوره اطلاع رسانی و کارآفرینی است.

انتهای پیام/ز271

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار