نماینده سازمان بسیج کشور:
نماینده سازمان بسیج کشور بابیان اینکه شورای سیاست‌گذاری فرهنگی در استان سمنان راه‌اندازی شود، گفت: پیشگیری از مسائل اجتماعی و مقابله با آسیب‌ها در دستور کار این شورا قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ 01 February 2021

شورای سیاست‌گذاری فرهنگی در استان سمنان راه‌اندازی شود

به گزارش  تابناک سمنان حجت الاسلام سید مصطفی صالحی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه معضلات اجتماعی و فرهنگی که در کشور وجود دارد به نسبت در استان سمنان هم مشاهده می‌شود، اظهار داشت: اهتمام دستگاه‌های اجرایی و ساختار مندی، نظام سازی و آسیب‌های اجتماعی و معضلات عفاف و حجاب یک مسئله خیلی اساسی است که پراکندگی و منطقه محوری دستگاه‌ها و سازمان‌ها باعث شده که موضوع به‌طور کلان پیگیری و پی‌ریزی نمی‌شود.

وی بابیان اینکه شورای سیاست‌گذاری فرهنگی در استان سمنان برای پیشگیری از مسائل فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شود، افزود: دوچرخه‌سواری بانوان در برخی شهرستان‌های استان سمنان آغازشده است که این مهم اختصاص منطقه‌ای ویژه بانوان برای دوچرخه‌سواری را می‌طلبد.

نماینده سازمان بسیج کشور با اشاره به در پیش رو بودن سال جدید و داغ شدن بازار شب عید بیان کرد: اماکن توریستی و گردشگری در بازار شب عید فعال می‌شود و فروش پوشاک غیرمتعارف و غیر اسلامی نیازمند نظارت دقیق‌تر است.

صالحی نژاد با تأکید بر اینکه خیلی از مسائل با پیشگیری حل می‌شود، گفت: هدایت‌گری بحث فرهنگی ضروری است و این امر در جامعه امروزی مغفول واقع‌شده و باید سیاست‌گذاری فرهنگی به‌درستی انجام شود که این مهم با حمایت‌های مردمی و پشتوانه دینی و مذهبی مردم در استان سمنان باید محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار