تابناک- فرماندار بوشهر گفت: در راستای تکمیل پروژه گذرگاه سرتل به تنگک ۱۳ میلیارد از اعتبارات مدیریت بحران و دو میلیارد نیز از فرمانداری بوشهر تخصیص یافت.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 02 February 2021

تخصیص ۱۵ میلیارد برای اتمام پروژه گذرگاه سرتل به تنگک

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عباس جمشیدی پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ زنی پروژه‌های آب در شهرستان بوشهر، اظهارداشت: در حوزه آب تحول خوبی در استان انجام شده است.
وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای در حوزه آب در استان انجام شده است، افزود: جلسات امنیتی استان هر ۱۴ روز یکبار برگزار می‌شود در حالی که جلسات حوزه اب هر ۱۰ روز یکبار انجام می‌شود.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه شورا یاران یکی از بازوان پرتوان فرمانداری در بیان مطالبات مردم و کمبود‌ها هستند، بیان کرد: بسیاری از پروژه‌های در حال اجرا در شهرستان بوشهر موارد و مسائلی بود که شورا یاران درخواست داشتند.

جمشیدی با اشاره به اینکه تا پیش از این دولت هیچ آبشیرین کنی در استان وجود نداشت، تصریح کرد: بدلیل مشکلات آبی که در استان وجود داشت پروژه‌های خوبی در این راستا اجرا و یا در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه امروز کلنگ زنی آبشیرین کن به میزان ۱۷ هزار لیتر در شهر بوشهر انجام شد، خاطرنشان کرد: مقرر گردیده ۵۰ درصد این پروژه تا پیش از تابستان انجام شود.

فرماندار بوشهر نقد دولت جفا در حق نظام و رهبری دانست و گفت: ما با امانت داری این مسئولیت را قبول و در راه رفع مشکل مردم تلاش کردیم و امیدواریم هر فردی پس از ما می‌آید نیز همین راه را تا رفع مشکلات مردم دنبال کند.

وی عنوان کرد: در راستای تکمیل پروژه گذرگاه سرتل به تنگک ۱۳ میلیارد از اعتبارات مدیریت بحران و دو میلیارد نیز از فرمانداری بوشهر تخصیص یافت.

تخصیص ۱۵ میلیارد برای اتمام پروژه گذرگاه سرتل به تنگک

انتهای پیام/ن۸۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار