کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است؛ جامعه‌ی کارگری بایستی احساس تکریم بکند و احساس کند که قدر او دانسته می‌شود. مقام معظم رهبری 
کد خبر: ۹۳۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹ 03 February 2021
کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است؛ جامعه‌ی کارگری بایستی احساس تکریم بکند و احساس کند که قدر او دانسته می‌شود. مقام معظم رهبری 
 
به گزارش تابناک همدان، متن این بیانیه بدین شرح است:
 
همان گونه که مستحضرید علاوه بر مشکلات اقتصادی موجود که اکثر قریب به اتفاق آحاد جامعه خصوصا جامعه‌ی کارگری با آن روبرو هستند، استان همدان با مشکل بیکاری و عدم اشتغال جوانان بیش از سایر مناطق کشور به دلیل شرایط ویژه‌ای که در این استان به سبب عدم سرمایه گذاری‌های کافی در بخش صنعت تحمیل گردیده، مواجه است.
 
در این میان معدود صنایع استان که روزی برند این دیار بوده و پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به وجود آن‌ها به خود می‌بالید و مایه‌ی فخر این سرزمین بود، اما به دلیل سوء مدیریت عمدی و سهوی مالکان آن تعطیل گردیده و یا در آستانه سقوط و تعطیلی ست، در این بین از صنایعی که سال هاست تعطیل گردیده و دیگر نام و نشانی از آن نیست می‌توان سامیکو صنعت (لرد سابق) را نام برد که روزی تولیدکننده و تامین کننده لوازم خانگی درسراسر کشور بود. 

امروز نیز اگر با هم به داد صنایع نیمه جان استان نرسیم همان راهی را خواهند رفت که سامیکو صنعت رفت.
 
ضمن تقدیر از پیگیری‌های آقای دکتر فلاحی نماینده پرتلاش شهرمان بابت ورود جدی در حل مشکلات دو شرکت بزرگ و برند تولید کننده مواد غذایی کشور یعنی شرکت کیوان و شرکت خوش نوش -که روزی در این استان بیش از ۱۰۰۰ کارگر داشتند و نشانی از پویایی صنعت استان بودند، اما حالا به دلیل سوء مدیریت، در سراشیبی سقوط و تعطیلی قرار گرفته اند- مصرانه درخواست داریم که با دعوت از ریاست محترم قوه قضائیه در ورود به این مساله در سفر آتی خود به استان، از خروج این دو شرکت از جامعه‌ی اقتصاد کشور جلوگیری نمایند.
 
                                                  با تشکر: کانون شوراهای اسلامی کار استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار