نشست احمد مرادی با معاون وزیر نیرو؛
تابناک-نماینده مردم هرمزگان در دیدار با معاون وزیر نیرو، خواستار سپردن مدیریت نیروگاه هنگام به نیروهای بومی شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 05 February 2021

به گزارش تابناک، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی درخصوص پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم و رفع مشکلات مرتبط با حوزه برق و انرژی مسائل مهمی را مطرح و پیگیری کرد.

تسریع در شروع بکار نیروگاه ۱۲۰۰ مگاواتی برق سیریک، واگذاری مدیریت نیروگاه جدیدالتاسیس هنگام به نیروهای استان و استفاده از نیروهای بومی در بخش های مختلف کارشناسی، کارگری و خدماتی و تامین اعتبار جهت تعمیر و بازسازی نیروگاه بخار بندرعباس از جمله این پیگیری‌ها بود.

احمد مرادی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و تصویب چارت سازمانی نیروگاه ایسین و تبدیل وضعیت کارکنان خانواده ایثارگران و پرداخت مطالبات پیمانکاران برق شد.

رفع نوسانات برق در روستاها، همکاری شرکت توزیع برق با شوراها و دهیاران جهت روشنایی معابر و رفع حریم در طرح‌های هادی و تسریع در واگذاری انشعابات برق به متقاضیان از جمله دیگر موارد مهم مورد بیان و تأکید احمد مرادی در این نشست بود.

در این جلسه بنا به درخواست دکتر مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان و مدیرعامل نیروگاه بخار بندرعباس نیز حضور داشتند.

این جلسه در محل وزارت نیرو تشکیل و مقرر شد جلسه بعدی همراه با بازدید مدیران در بندرعباس برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار