مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران گفت: در ۱۰ ماه امسال، چهار هزار و ۷۷۰ رشته انشعاب فاضلاب در این منطقه نصب شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 06 February 2021

 

به گزارش تابناک تهران از شرکت آب و فاضلاب استان، علیرضا کارگری روز شنبه با اشاره دستاوردهای شاخص این شرکت در ۱۰ ماهه امسال گفت: در این مدت همچنین دو هزار و ۲۲۳ رشته از انشعاب‌های آب منطقه بازسازی شده است.

وی افزود: انفصال پنج‌هزار و ۶۶۴ متر شبکه فاضلاب نیز انجام شد.

کارگری با اشاره به ایجاد پنج مخزن تامین اضطراری به منظور تامین آب گفت: این مخازن در مواقع بحرانی و بروز حوادث طبیعی هر کدام به ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب در نقاط مختلف نصب و چهار هزار و ۱۶۱ دستگاه کنتورهای معیوب مشترکان تعویض شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ادامه داد: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۷ هزار و ۵۸۵ متر شبکه آب و یکهزار و ۳۰۰ متر شبکه فاضلاب در حوزه جغرافیایی زیرپوشش این شرکت اصلاح و بازسازی شده است.

به گفته وی، خودکفایی بیش از ۹۰ درصدی در تامین و ساخت بسیاری از تجهیزات و تاسیسات بخش آب و فاضلاب و پوشش بالای ۹۹ درصدی تامین آب بهداشتی مناطق شهری از دستاوردهای شاخص نظام جمهوری اسلامی در بخش آب و فاضلاب محسوب می‌شود.

وی کارنامه ارزشمند صنعت آب و فاضلاب در ۴۲ سال گذشته را مرهون تکیه بر توان فنی و مهندسی و اجرایی داخل کشور و تلاش کارکنان ایرانی این صنعت دانست و اظهار داشت: این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از تجهیزات و تاسیسات صنعت آب و فاضلاب از خارج کشور تامین و طرح های بزرگ توسط شرکت‌های خارجی اجرا می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار