لاری
معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تولید با کیفیت و توزیع برنامه‌ریزی شده ملزوماتُ حفاظتی در مقابل بیماری کووید- ۱۹ را در استان اصفهان، بسیار مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 07 February 2021

سیما سادات لاری، روز یکشنبه در یک برنامه مستقیم تلویزیونی در اصفهان افزود: اجرای زودهنگام طرح "شهید سلیمانی" در اصفهان از دیگر نقاط قوت مدیریت اپیدمی بیماری در این استان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه میانگین بروز هفتگی موارد بستری و موارد ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان پایین‌تر از متوسط کشوری است ولی تعداد موارد بستری مثبت در آن در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل با اندکی افزایش، همراه بوده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: بطورکلی وضعیت این بیماری در استان اصفهان ناپایدار، حساس و شکننده است.

وی افزود: هم‌اکنون شهرستان اردستان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های آران و بیدگل، اصفهان، خمینی‌شهر، شاهین ‌شهر و میمه، شهرضا، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نجف‌آباد و نطنز در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.

لاری تصریح کرد: هفته گذشته ۶ شهرستان این استان از رنگ آبی به زرد تغییر وضعیت دادند.

 معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هشتمین روز از ایام مبارک دهه فجر از بخش‌های مختلف و طرح‌های در درست اقدام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :