معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: امدادرسانی به ۱۱۱ نفر آسیب دیده حوادث هفته گذشته در استان اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 13 February 2021

داریوش کریمی با اشاره به عملیات‌های مهم امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان طی یک هفته گذشته اظهار داشت: در این بازه زمانی ۳۹ مورد حادثه گزارش شده است.

وی افزود: ۱۸ مورد از این حوادث ترافیکی برون شهری، دو مورد خدمات حضوری، ۱۱ مورد شهری، یک مورد خدمات مناسبتی، پنج مورد صنعتی و کارگاهی و دو مورد کوهستان بوده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان مجموع حادثه دیدگان هفته گذشته را ۱۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۸ نفر جاده‌ای، دو نفر حضوری، ۳ نفر مناسبتی، ۲۴ نفر شهری، پنج نفر صنعتی و کارگاهی و چهار نفر کوهستان بوده است.

وی کل آسیب دیدگان این حوادث را نیز ۱۱۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۷۴ نفر از این افراد در تصادفات جاده‌ای، پنج نفر حوادث صنعتی و کارگاهی، دو نفر خدمات حضوری، چهار نفر حوادث کوهستان، سه نفر خدمات مناسبتی و ۲۳ نفر در حوادث شهری طی هفته گذشته آسیب دیدند.

کریمی مجموع کل نجات یافتگان حوادث هفته گذشته را نیز ۴۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و هفت نفر در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به حوادث هفته گذشته در سطح استان اصفهان ۷۳ تیم اعزام شده است، ادامه داد: این تیم‌ها شامل ۲۷۱ نیروی امدادی و ۵۵ دستگاه آمبولانس بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار