کد خبر: ۹۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 14 September 2015
تابناک گیلان: جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد.

همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.

تصادف دلخراش سرمربی کاراته بانوان



فیلم این تصادف وحشتناک را اینجا ببینید

موضوع روز: تئاتر آزاد از زبان کارگردان آن



من اعتقاد دارم تئاتر يك تعريف مشخص دارد. همان قدر كه در تئاتر بخش دولتی مي توان درخشيد و يا اينكه ناموفق بود در تئاتر آزاد هم مي شود اينگونه بود. به نظر من تئاتر آزاد را نبايد از تئاتر جدا دانست، اما مي شود گفت كه در تئاتر آزاد نگاه متفاوتي وجود دارد. من قبل از اينكه وارد اين عرصه شوم كاملا" در رابطه با تئاتر كمدي مطالعه داشتم و با اطلاع و اعتقاد كامل وارد اين عرصه شدم.

بیشتر بخوانید


بارداری در دوران عقد و نامزدی



اولین گام در این ماجرا همدلی، همفكری و پشتیبانی دختر و پسر از یكدیگر است. دختر و پسر در این مرحله باید از خبر گذاشتن نامزد خود از این جریان مهم، مقصر دانستن یكدیگر،‌ خالی كردن پشت هم و… خودداری كرده و با حفظ خونسردیشان در كنار هم سعی كنند به خوبی این شرایط سخت را مدیریت نمایند.

بیشتر بخوانید


راهکارهایی برای درمان خارش سر

راهکارهایی برای درمان خارش سر

برخی بیماری های داخلی نیز سبب خارش های پوستی می شود. از آن جمله می توان به کم خونی، فقر آهن، کم کاری یا پرکاری غدد تیروئید، انگل های روده ای، اختلالات کبدی و کلیوی اشاره کرد که سبب افزایش مواد زائد دفعی در خون و رسوب آن ها در پوست و در نتیجه خارش پوست می شود.
علاوه بر موارد یادشده بیماران دیابتی در ناحیه سر خارش احساس می کنند و در افراد مبتلا به بیماری های روانی مثل افسردگی، اضطراب و اسکیزوفرنی خارش های عمومی در پوست دیده می شود.

بیشتر بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار