مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ما با هیچ محدودیت و مشکلی نسبت به ذخیره‌سازی سوخت و تأمین به موقع فرآورده‌های متنوع نفتی برای زمستان امسال اقدام کردیم.
کد خبر: ۹۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 14 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان عصر امروز در نشست با فرماندار نیر اظهار کرد: برای فصل زمستان و مصرف خانوارها حوزه حمل و نقل، کشاورزی و صنعتی ذخیره‌سازی‌ها انجام شده و برای نیمه دوم سال که در استان اردبیل با هوای سرد و افت محسوس دما روبه‌رو هستیم قطعاً در تأمین سوخت مورد نیاز مشکلی نداریم.

وی با اشاره به گازدار شدن بسیاری از روستاها و نیاز اندک آنها به مواد نفتی تصریح کرد: به رغم این تلاش‌ها ما با همراهی دهیاری‌ها و شوراهای روستا آمادگی تحویل سوخت مورد نیاز آنها را با حواله‌های تعیین شده داریم و هیچ نارسایی و کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه در اکثر فرآورده‌های نفتی به غیر از بنزین در سطح استان با کاهش مصرف روبه‌رو هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در نیمه دوم سال با توجه به کاهش مسافرت‌ها حتی در بنزین نیز با کاهش مصرف روبه‌رو شویم.

آقامحمدیان با بیان اینکه استان اردبیل در احداث و بهره‌برداری از جایگاه‌های سی.ان.جی جز استان‌های برتر کشور است، افزود: با همکاری شرکت گاز ما جایگاه‌های سی.ان.جی را مجهز کردیم و به اندازه کافی در شهرهای مختلف جایگاه برای ارائه خدمات به مردم وجود دارد.

فرماندار شهرستان نیر هم در این نشست بیان کرد: فعالیت‌های خوبی که در این مجموعه انجام می‌شود تا رضایتمندی مردم و عموم مسافران و گردشگران فراهم آید که جای تشکر و قدردانی دارد.

اکبر صمدی اضافه کرد: ما آمادگی داریم تا نظرات و پیشنهادات مفید و سازنده را در ارائه خدمات بهتر به مردم دریافت کنیم و هر دستی که برای آبادانی این شهرستان دراز شود، آن را می‌فشاریم.

وی ضرورت سوخت‌رسانی به برخی از واحدهای تولیدی، صنعتی و روستاهای فاقد گاز را در این شهرستان یادآور شد و ادامه داد: امیدواریم با سرعت عمل مطلوب‌تر زمینه مناسب این کار فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار