در استان همدان صورت گرفت:
در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و به منظور ارتقاء صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای و توانمند سازی مهارتی تفاهم نامه سه جانبه منعقد شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 09 March 2021

در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و به منظور ارتقاء صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای و توانمند سازی مهارتی تفاهم نامه سه جانبه منعقد شد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان این تفاهم نامه با هدف توانمند سازی و ارتقاء دانش آسیب دیدگان اجتماعی به امضای مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، معاون قضایی و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و رییس کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان رسید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: استفاده از توانمندی‌های آموزشی، مهارتی و امکانات و تجهیزات فنی و حرفه‌ای جهت افزایش صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای به آسیب دیدگان اجتماعی از موضوعات مهم این تفاهم نامه می‌باشد..

وهب مختاران هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ایجاد اشتغال مولد برای نسل جوان و قشر آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و افزود: توسعه بستر‌های اشتغال کارجویان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های درخواستی به صورت مشارکتی از دیگر موضوعات تفاهم نامه تعریف شد.

مختاران در خصوص تعهدات مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، دادگستری کل استان و کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد می‌افزاید: بررسی نیاز‌های آموزشی، برنامه ریزی آموزشی، اجرای دوره‌های آموزشی، تدوین و بازنگری استاندارد‌های شغلی برگزاری آزمون، اعطای گواهینامه، تعیین صلاحیت مربیان مطابق با قوانین و مقررات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، بیمه مسئولیت مدنی گروه‌های هدف از دیگر تعهدات مشترک این تفاهم نامه سه جانبه می‌باشد.

مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد یک سال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار