دبیر ستاد انتخابات اصفهان گفت: ۳۶۸ نفر تا سومین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در این استان نام‌نویسی کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 13 March 2021

علی اصغر رفیعی نژاد افزود: از چهارشنبه بیستم اسفند تا ساعت ۱۸ روز جمعه ۳۳۱ نفر داوطلب مرد و ۳۷ نفر زن برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان اصفهان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام در شهر اصفهان با ۸۸ نفر و کمترین در دهاقان، بویین میاندشت و خوانسار بود، اظهار داشت: بیشتر ثبت‌نام ها از طریق برنامه های نرم افزاری و فضای مجازی انجام شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: از بین داوطلبان ۹۳ نفر از طریق برنامه تلفن همراه، ۱۰۶ نفر از طریق برنامه دسکتاپ رایانه، ۴۰ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ۱۲۹ نفر بصورت حضور در فرمانداری ها برای ثبت نام اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه در سه روز گذشته مشکل فنی برای ثبت نام اقدام کنندگان وجود نداشت، گفت: برخی اقدام کنندگان مدارک لازم را همراه نداشتند بنابراین از آنها می خواهیم که موقع ثبت نام مدارک را تهیه و سعی کنند که از طریق فضای مجازی و برنامه های معرفی شده ثبت نام کنند.

رفیعی نژاد حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت فوق دیپلم و بالاتر را کارشناسی اعلام کرد و افزود: مدرک تحصیلی برای ایثارگران یک مقطع بالاتر محسوب می شود و از تاریخ گواهی سوء پیشینه نباید بیشتر از سه ماه گذشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :