فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: تنها چهار بیمار مبتلا به کرونا انگلیسی در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری هستند.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 14 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،غلامرضا مرتضوی اظهار کرد: پس از مراجعه چهار فرد مشکوک به کرونا از یکی از روستاهای شهرستان صحنه به بیمارستان امام خمینی (ه) شهر سنقر بررسی و نمونه گیری‌های لازم به عمل آمد.

وی افزود: با تشخیص مثبت بودن کرونا این افراد به دنبال داشتن علائم کرونا انگلیسی نمونه‌های لازم گرفته و جهت بررسی به آزمایشگاه مرکز استان کرمانشاه ارسال شد.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با بیان اینکه تست کرونا انگلیسی چهار فرد مذکور مثبت شده است، تصریح کرد: پس از مثبت شدن تست کرونا انگلیسی این افراد با هماهنگی فرمانداری و شبکه بهداشت شهرستان صحنه بررسی‌های لازم از روستای محل سکونت این افراد به عمل آمده که در آن مشخص شد ۶ نفر دیگر از اهالی روستا به این نوع جهش یافته ویروس کرونا مبتلا هستند.

وی با تاکید بر اینکه تنها چهار مبتلا به کرونا انگلیسی تاکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سنقر و کلیایی بستری هستند، ادامه داد: بررسی و نمونه‌گیری از اطرافیان بیماران به عمل آمده و خوشبختانه تاکنون مورد دیگری از ابتلاء به کرونا انگلیسی از بستگان این چهار فرد شناسایی نشده است.

به گفته فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی ساکنان روستای مذکور در شهرستان صحنه مراودات بیشتری با سنقر و کلیایی داشته‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار