معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان برای پیشگیری از وقوع سرقت و هرگونه جرائم توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 14 March 2021
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان برای پیشگیری از وقوع سرقت و هرگونه جرائم توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.

 به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حسین بشری برای پیشگیری از وقوع جرایم توصیه‌هایی را به شهروندان به شرح ذیل ارائه و تاکید داشت: خانم‌ها از سوار شدن در خودرو‌های سواری افراد ناشناس حتی برای مسافرت کوتاه و درون شهری تا حد امکان خودداری نمایند.

 از دادن اجازه برای ورود افراد ناشناس به داخل منزل تحت هر عناوین نظیر مامور دولتی و غیر دولتی تا قبل از احراز هویت کامل و رویت کارت شناسایی و مطابقت آن با ظواهر افراد، تا حد امکان خودداری کنید.

 از حمل اموال و اشیاء با ارزش ریالی بالا از جمله طلاجات و وجه نقد زیاد در داخل کیف حتی الامکان خودداری شود و در طول شب، حتی الامکان دقت نمایند از تردد در مسیر‌های خلوت و به صورت انفرادی حتما خودداری کنید.

 از قبول کردن هر گونه مواد غذایی و خوراکی و نوشیدنی توسط افراد ناشناس خودداری شود، از مطرح کردن مسائل و مشکلات خانوادگی و شخصی با افراد ناشناس ممانعت گردد.

 از نگهداری فیلم‌های شخصی و خانوادگی در تلفن همراه اکیدا خودداری شود.

 در هنگام پیاده روی در پیاده رو‌ها، حتما کیف در سمت دیوار باشد و دسترسی موتورسواران به کیف را به حداقل کاهش دهید.

 از نگهداری فرزندان خود که طلا جات همراه دارند در محل‌های خلوت و کوچه‌ها حتی برای بازی کردن، خودداری شود.

 عدم نمایش وسایل قیمتی از جمله طلاجات به صورت آشکار و پوشش کامل آن برای جلوگیری از استفاده سوء افراد فرصت طلب توجه جدی شود و حتی الامکان سعی شود کیف همراه خود را در زیر چادر مخفی کنید.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در خاتمه خاطرنشان کرد: دو سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هر گونه گزارش، انتقاد و پیشنهاد شما مردم عزیز می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار