استاندار هرمزگان:
تابناک-استاندار هرمزگان، اجرای طرح "اقتصاد مقاومتی با مشارکت شرکت‌های برتر" را اقدامی هوشمندانه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 16 March 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری توسط پنج شرکت برتر در قالب 62 پروژه اقتصاد مقاومتی در وزارت صنعت، معدن و تجارت، طرح "اقتصاد مقاومتی با مشارکت شرکت‌های برتر" که به ابتکار وزارت صمت اجرا می‌شود را اقدامی هوشمندانه و با برنامه‌ریزی مناسب دانست.

وی ادامه داد:‌ حضور شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس در بین شرکت‌های برتر تولیدی در کنار شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، شیرین عسل، نفت سپاهان و ماشین‌سازی اراک، یک افتخار برای استان هرمزگان است.

استاندار هرمزگان افزود: تشویق بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور به برنامه ها و سرمایه گذاری های جدید و مشترک، کار بسیار ارزنده ای است.

دکتر همتی در ادامه بر لزوم تداوم این کار تاکید کرد و بیان داشت: باید این کار ادامه داشته باشد تا در انتهای این زنجیره، همه بتوانند احساس نقش آفرینی در توسعه کشور داشته باشند.

در این نشست دکتر احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، مهندس مهتدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم و مهندس قاسمی رییس سازمان صمت حضور داشتند.
اجرای این طرح علاوه بر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هدف تاب‌آوری اقتصادی و افزایش کیفیت و تنوع در محصول، موجب جایگزینی واردات و بهبود تراز تجاری کشور، توسعه نوآوری و کارآفرینی فناورانه، تکمیل زنجیره ارزشی و جلوگیری از خام فروشی و رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی و امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/ز 756

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار