سردار سلمان امیری گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست، ولی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 16 March 2021
 سردار امیری با اشاره به تعامل و همراهی خوب مردم استان با پلیس گفت: امنیت یک مقوله مشارکتی است و همه آحاد اجتماع در آن سهیم هستند.

 به گزارش تابناک همدان، وی افزود: بحمدالله این مشارکت در سطح استان وجود دارد و مردم پلیس را از خود و پلیس هم خود را خادم مردم می‌داند و امروز شاهد هستیم که استان همدان از استان‌های امن در سطح کشور است.

 سردار امیری در ادامه گزارشی از اقدامات انتظامی را بیان کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال و همچنین اینکه هنوز بیماری کرونا وجود دارد و خطر ابتلاء به این بیماری منحوس افراد را تهدید می‌کند از خانواده‌ها می‌خواهیم که بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته و مراقب باشند که به خاطر لحظه‌ای شادی سال جدید را با خاطرات تلخ آغاز نکند.

 این مقام مسئول با تقدیر از تلاش‌های رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در راستای ارتقاء سطح آگاهی خانواده‌ها و شهروندان گفت: با فرهنگ سازی‌های انجام شده خوشبختانه ما نسبت به سنوات گذشته شاهد کاهش آسیب‌های ناشی از استفاده مواد محترقه در سطح استان هستیم.

 سردار امیری با شاره به این مطلب که پلیس مخالف شادی شهروندان نیست گفت: افراد هنجار شکنی که بخواهند با رفتار‌های مخاطره آمیز خود موجب آزار و اذیت شهروندان شوند پلیس با شدت با این گونه افراد برخورد می‌کند و در صورت بازداشت و توقیف وسیله نقلیه در این رابطه، فرد هنجار شکن و خودرو توقیفی تا پایان تعطیلات بازداشت و توقیف خواهد شد.

 فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به تمهیدات پلیس استان در خصوص ایام نوروز گفت: تلاش شده تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات، امنیت ترافیکی و انتظامی مضاعفی را برای شهروندان در این ایام فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار