کد خبر: ۹۴۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 16 March 2021

نساجی چی ها اهدای خون را قبل از تمرین امروز انجام و با امضای پیراهن ورزشی میناوند و انصاریان که آرم انتقال خون روی آن حک شده بود ، به این دو بازیکن فقید فوتبال کشور ادای احترام کردند.

بازیکنان نساجی همچنین از تمامی شهروندان خواستند تا به یاد میناوند و انصاریان و کمک به بیماران در شرایط کرونایی نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

مدیر باشگاه نساجی مازندران هم در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت : همه ما مسلمان هستیم و بیشتر به واجبات اهمیت می دهیم و اهدای خون هم از واجبات است ، بنا بر این ما باید در این شرایط کرونایی که افراد زیادی نیازمند خون هستند، خون اهداء کنیم.

فرهاد کوچک زاده افزود : وظیفه جامعه ورزش در اهداء خون بیشتر از مردم عادی است که  در این امر مهم شرکت کنند.

وی گفت : شخصا به عنوان یک نماینده کوچک از باشگاه نساجی مازندران از مردم هم می خواهم تا در این روزهای کرونایی به نیازمندان خون اهداء کنند، چون این کار خداپسندانه است بنابراین مطمئن هستم که آنان با این کار خیر اجرشان را از خدا خواهند گرفت.

هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می شود و تیم نساجی مازندران در ساعت ۱۶ میزبان  تیم سایپا تهران است.

پویش اهدای خون خانواده بزرگ فوتبال ایران به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند از ۸ تا ۲۵ اسفند برگزار شد. اعداد ۸ و ۲۵ برگرفته از شماره پیراهن این دو فوتبالیست سرشناس کشور است که چندی قبل با فاصله اندک یکی پس از دیگری در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

سازمان انتقال خون ایران در تلاش است تا در قالب پویش « اهدای خون فوتبالی ها » ضمن جلب مشارکت خانواده فوتبال ایران همچون فوتبالیست ها، مربیان، پیشکسوتان، مدیران، هواداران و دوستداران این ورزش مردمی به کار انسان دوستانه اهدای خون برای نجات جان بیماران، یاد و نام مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند چهره های فقید فوتبال ایران را زنده نگه دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار