به مناسبت اعیاد شعبانیه
در آستانه نوروز، هزار المان ویژه اعیاد شعبانیه در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان نصب شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 19 March 2021

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: با مشارکت هیئت حضرت ابوالفضل (ع) این المان‌ها ویژه اعیاد شعبانیه طراحی و در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب شده است.
حسن موذنی افزود: علاوه بر این ۹ المان خانواده هم با موضوع نوروز و خانواده در چهارراه‌ها و میادین شهر نصب خواهد شد، همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه ۲۴ المان نوری در شهر نصب می‌شود.
وی گفت:۱۰ تابلوی نوری گرافیکی هم در عرشه‌های پل‌های حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان با موضوع هویت اصفهان برای زیباسازی شهر در ایام نوروز نصب می‌شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری هفتمین سمپوزیوم مجسمه سازی شهر اصفهان افزود: در قالب این سمپوزیوم پنج اثر شامل درخت طوبی، عالی قاپو به روایتی دیگر، حیران، پناه پرنده و درخت شهر در مقابل ورزشگاه تختی نصب می‌شود.
حسن موذنی، از تصویرسازی ۹ سیب بهاری با موضوع بهار و اصفهان برای نصب در حاشیه زاینده رود خبر داد و گفت: این آثار بین پل خواجو تا پل جویی نصب می‌شود.
وی افزود: برای زیباسازی شهر اصفهان در ایام نوروز، نورپردازی پل آذر، دهانه‌های فوقانی پل خواجو، تکیه تویسرکانی، خانه حکمت، تکیه بروجردی، آرامگاه دهش، خیابان جابر انصاری، درختان شاخص منطقه هشت و درختان میدان شهرداری در منطقه ۱۱ اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار