مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: تبلیغات تلفیقی ایام نوروز و نیمه شعبان در قالب " عید نو عهد نو" به متراژ بیش از ۱۸۰۰ مترمربع در قالب ۱۰۰ سازه پرتابل، عرشه پل، سردر و لمپوست در سطح شهر و در عوارضی قم- تهران در حال اکران است.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱ 21 March 2021

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید نوروز، اظهار داشت: در این ایام با توجه به فضای نشاط و شادی در جامعه، مجموعه مدیریت شهری نیز بر خود وظیفه می‌داند که در راستای نشاط اجتماعی اقدام به فضاسازی‌های فرهنگی داشته باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه تبلیغات محیطی در این ایام با توجه به در پیش بودن نیمه شعبان فضای متفاوتی در شهر دارد، ابراز کرد: تبلیغات تلفیقی ایام نوروز و نیمه شعبان به متراژ بیش از ۱۸۰۰ مترمربع در قالب ۱۰۰ سازه پرتابل، عرشه پل، سردر و لمپوست در سطح شهر و در عوارضی قم- تهران در حال اکران است.

کلانترزاده یادآور شد: متن به‌کاربرده شده در این تبلیغات یک مصرع شعر برگرفته از احادیث ائمه(ع) بوده که در طرح‌ها استفاده می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم گنجاندن باورهای مهدوی در زندگی روزمره افزود: شعار امسال با شعار کشوری مسجد مقدس جمکران هماهنگ بوده که توسط خانه طراحان طراحی‌شده است.

کلانترزاده وجود دو نیمه شعبان در سال جدید را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: تقارن ایام‌الله شعبان با فروردین و نوروز باستانی سرآغازی برای تحولاتی متعالی در سال جدید است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار