ابراهیم نوشادی شهردار منتخب در دومین روز از شروع سال جدید ، در راستای اجرای برنامه ریزی های لازم برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان، از حوزه شهرداری منطقه۳بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ 25 March 2021

به گزارش سایت شهرداری اهواز، صبح امروز نوشادی شهردار منتخب به همراه معاون خدمات شهری، قائم مقام شهردار و مدیر منطقه از کل محدوده خدماتی این شهرداری بازدید میدانی داشت.

سرپرست شهرداری اهواز در این بازدید عنوان کرد: کارهایی را که می توان دراسرع وقت انجام داد به بعد موکول نکنید و مشکلات سطحی را سریعا برطرف کنید

شهردار منتخب ادامه داد: اولین وظیفه ما ساماندهی بصری به شهر است یعنی شهر باید در نگاه اول پاکیزه باشد و مبلمان شهری باید طبق نظم خاصی طراحی شده باشد و اجرای پروژه های بزرگتر در مرحله بعدی قرار دارد.

وی در خصوص ساماندهی ورودی شهر گفت: باید به ورودی شهر که چهره شهر محسوب می شود نظم دهید و حتی اگر کوچکترین تخلفی یا دکه ی اضافی راه اندازی شد اطلاع دهید چون ورودی شهر حریم عمومی است و نباید اجازه دهید به این حریم تجاوز شود، اگر اینگونه رفتار کنید همه متوجه می شوند که شهر قانون دارد و تخلف از قانون هم مجازات دارد. حریم عمومی در قانون متعلق به شهرداری است.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم ایجاد فضای سبز در ورودی ها افزود: تنوع گیاهی و ایجاد فضای سبز با استفاده از گونه های گیاهی متناسب با اقلیم و فضای شهر بسیار حائز اهمیت است‌‌ و در مکانهای مختلف به تناسب از درختان زینتی یا سایه دار استفاده کنید.

نوشادی در پایان یادآور شد: مدیر منطقه یا مسئول ناحیه باید در سطح منطقه گشت زنی کند و مشکلات را بررسی کند و در صدد رفع آن بر آید. باید به شهر و سازمان خود تعصب داشته باشید و برایتان مهم باشد.

گفتنی است این بازدید که دو ساعت بطول انجامید با هدف بررسی وضعیت پروژه های عمرانی انجام‌شده و در دست انجام ، ساماندهی، نظم بخشی بهتر به محلات ، پارک ها و بوستانها، تجهیز امکانات رفاهی و ورزشی در بوستان ها و ... صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار