کد خبر: ۹۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 15 September 2015

مدیرکل آب و فاضلاب استان البرز گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه فاضلاب شهر جدید هشتگرد نیازمند اعتبار 2میلیارد تومانی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلامرضا رضایی‌فر عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار البرز از این پروژه اظهار داشت: به منظور توسعه خدمات‌رسانی‌ به مردم باید تلاش خود را دو چندان کنیم.

وی افزود: یکی از نیازهای شهر جدید هشتگرد احداث و تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر است.

این مسئول افزود: قراربود این پروژه از طریق اعتبارات ملی ـ استانی تکمیل شود ولی به جهت مشکلات اعتباری و ضرورت و حساسیت آن تا کنون 50 درصد اعتبارات از محل منابع داخلی تامین شده است.

به گفته رضایی‌فر با تامین اعتبار 2 میلیارد تومانی می‌توانیم ظرف مدت 2 ماه تصفیه خانه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: پساب این تصفیه‌خانه قابلیت استفاده در بسیاری از موارد را دارا خواهد بود و منبع بالقوه‌ای برای استفاده در محیط زیست، رودخانه و منابع زیرزمینی است.

در ادامه این بازدید همچنین شهردار چهار باغ هم در خصوص پروژه‌های این شهر گفت: ساختمان شهرداری با 4000 مترمربع زیر بنا در4 طبقه با اعتباری بالغ بر شش و نیم میلیارد تومان تکمیل شده و به زودی هم تجهیز خواهد شد.

علی رنجی افزود: در این راستا پارک قائمیه نیز دارای بسته کاملی از امکانات تفریحی برای شهروندان است و کتابخانه شهر هم با 700 مترمربع زیر بنا در جهت توسعه موارد فرهنگی منطقه موثر خواهد بود که امروز این دو پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی از تکمیل و بهره‌برداری دومین کتابخانه و پارک شهر تا دهه فجر امسال در این شهر خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار