مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در بیست و دومین جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 28 گروه نمایشی به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۹۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 17 September 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در بیست و دومین جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 28 گروه نمایشی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش فارس؛فاضل عبادی  در نشستی با اصحاب رسانه استان همدان در خصوص بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: ساختارهای استان همدان برای برگزاری جشنواره تئاتر از سایر استان‌ها مطلوب‌تر است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به نقطه مطلوب همچنان باید تلاش کرد، افزود: نمی‌توانیم ادعا کنیم همه امکانات در استان فراهم است، اما وضعیت مطلوبی در این حوزه وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه استان همدان سال گذشته و امسال از نظر مالی شرایط سختی را سپری کرده و می‌کند، افزود: بسیاری از استان‌ها نتوانستند جشنواره تئاتر استانی را برگزار کنند اما این جشنواره در استان همدان به میزبانی شهرستان تویسرکان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بیست و دومین جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 28 گروه نمایشی به رقابت می‌پردازند، 56 گروه نیز در بخش‌های جانبی و غیررقابتی مشارکت دارند و 170 بار نمایش در استان اجرا خواهد شد.

عبادی با تأکید بر اینکه هفت کشور فنلاند، هند، روسیه، ایتالیا، استرالیا، آلمان و آفریقا در جشنواره حضور دارند، ادامه داد: استان همدان آمادگی برگزاری رویدادهای عرصه کودک و نوجوان را دارد و به قطب این فعالیت‌ها تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزش به نسل‌های آینده و کاهش تصدی‎گری دولتی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار