رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از انتخاب اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 02 March 2015

علی صداقت‌پور ظهر امروز در حاشیه برگزاری این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با برگزاری انتخابات مجمع عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتخاب شدند.

وی افزود: در این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد پس از معرفی 26 نفر از کاندیداهای عضو هیئت‌مدیره و بازرسی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتخابات انجام و اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره و بازرس شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتخاب شدند.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری این انتخابات در راستای اجرای قانون نحوه واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی به‌منظور واگذاری امور خدماتی شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی صورت می‌گیرد و بر این اساس شهرک‌های صنعتی که حداقل 50 درصد از اراضی آن‌ها واگذار یا دارای 15 واحد صنعتی بهره‌بردار باشند، مشمول واگذاری می‌شوند.

صداقت‌پور بابیان اینکه تمام کاندیداهای شرکت‌کننده در انتخابات از بین صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی هستند، گفت: تشکیل هیئت‌مدیره‌های شرکت‌های خدماتی گامی مهم در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری بخش دولتی است و صنعتگران در فرایندی قانونی و شفاف، افراد موردنظر خود را از بین کاندیداها انتخاب می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: از ماه‌ها پیش تمهیدات برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده بود و در چند مرحله آگهی فراخوان در روزنامه و نیز دعوت از صنعتگران، این انتخابات در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وی افزود: به‌منظور نظارت بر حسن برگزاری انتخابات دو نفر از صنعتگران از سوی صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز به‌عنوان هیئت اجرایی برگزاری انتخابات، مراحل نظارت بر روند رأی‌گیری و نیز شمارش آرا را انجام دادند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با قدردانی از تلاش‌هایاعضای هیئت‌مدیره موسسه پیشتازان شهرک صنعتی بزرگ شیراز در اداره عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در سال‌های اخیر، اظهار امیدواری کرد: اعضای منتخب هیئت‌مدیره شرکت خدماتی نیز بتوانند اقدامات مؤثری را به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز انجام دهند.

وی افزود: شهرک صنعتی بزرگ شیراز بزرگ‌ترین شهرک صنعتی جنوب کشور و مهم‌ترین قطب صنعتی استان فارس محسوب می‌شود که از اهمیت بالایی در توسعه صنعتی استان برخوردار است.

صداقت‌پور بر حمایت از شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز تأکید کرد و گفت: در زمینه توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها اعتبارات مناسبی به این شهرک اختصاص‌یافته و امسال بیش از 30 درصد از اعتبارات عمرانی شهرک‌های صنعتی این استان دراین شهرک صنعتی هزینه شده است.

وی افزود: اقدامات مؤثری در زمینه تأمین پایدار آب، زیباسازی و توسعه فضای سبز، توسعه گازرسانی و تکمیل پوشش گازرسانی و نیز آسفالت و بهسازی معابر انجام و با طرح‌های در حال انجام این شهرک صنعتی تا نیمه نخست سال آینده هیچ مشکل زیرساختی نخواهد داشت و تمام زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی تکمیل است.

به گزارش فارس، با برگزاری انتخابات و شمارش آرا اعضای هیئت‌مدیره شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتخاب شدند که احمد پژمانیان، جواد باصری، علیرضا پذیرایی، علی کیانی و عبدالغنی علی‌نژاد به ترتیب با کسب بیشترین آرا به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتخاب شدند.

همچنین قاسم ابوقداره و علیرضا عرب‌غنی نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتخاب شدند.

در ادامه از بین چهار نفر از کاندیداهای عضو در بازرسی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز کریم راستی به‌عنوان بازرس اصلی و فتح‌الله احمدلو نیز به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت دو سال انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار