ملی‌پوش والیبال استان قم برای سومین فصل متوالی با تمدید قرارداد خود با تیم هورسان آمل در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان خواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 24 April 2021

به گزارش تابناک قم، حسین فیروزپور والیبالیست قمی سابق تیم‌های کریمه و افق قم که دو سال است در لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور برای تیم هورسان رامسر بازی می‌کند، برای سومین فصل پیاپی با این تیم به توافق رسید تا در سال 1400 نیز علاقمندان والیبال وی را در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته ببینند.

بازیکن خوش‌آتیه و مستعد والیبال استان قم در فصل 1399 رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور که با قهرمانی نماینده سیرجان همراه بود، یکی از مهره‌های کلیدی تیم هورسان به شمار می‌رفت و فصل 99 را در کنار رامسری‌ها با ایستادن در جایگاه نهم جدول لیگ برتر به پایان رساند.

خبر دیگر از والیبال قم اینکه، محمدمهدی زرقان‌وطن متولد سیزدهم اردیبهشت سال 1382 در استان قم است که به تیم ملی دعوت شده است، بازیکنی که از سال 1396 والیبال خود را آغاز کرده و سابقه عضویت در باشگاه‌های معراج و کریمه را دارد و مربیان وی عباس بختیاری و سیدروح‌الله شفیعی بوده‌اند، بازیکنی که به عنوان مدافع سرعتی به تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.

این بازیکن آینده‌دار پس از اینکه در آخرین روزهای سال 99 به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان دعوت شد، سال 1400 را هم رویایی آغاز کرده و هم اکنون در بین 28 والیبالیست برتر رده سنی نوجوان ایران قرار دارد و به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شده است.

والیبالیست جوان قمی این روزها زیر نظر مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در کنار دیگر نفرات منتخب تمرین می‌کند تا مهیای اعزام‌های این تیم شود، در حالی که استان قم سال 1399 تیم افق را در لیگ دسته اول والیبال ایران داشت اما این تیم در مرحله مقدماتی از گردونه رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر کنار رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار