مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر:
تابناک- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: طرح ضیافت همدلی با توزیع 1000 سبد معیشتی بین نیازمندان در بوشهر اجراشد.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ 24 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور با اشاره به اجرا طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه با فضیلت برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در راستای برگزاری مراسمات مذهبی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر یاری رساندن به مردم آسیب دیده و نیازمند را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در جریان بیماری کرونا خسارت‌های گوناگون به جامعه بشری وارد شد که یکی از این صدمات به اقتصاد و معیشت مردم بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا یکی از مأموریت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است افزود: در این راستا از محل اجرا امینانه نیت واقفان، بسته‌های معیشتی تهیه و میان جامعه هدف توزیع شد.

اسماعیل‌پور از اجرا طرح ضیافت همدلی در تهیه و توزیع بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: امروز به مناسبت ماه با عظمت رمضان یک‌هزار بسته مواد غذایی شامل 10 کیلوگرم برنج ایرانی، رب‌ گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، سویا و حبوبات به ارزش هر بسته 350 هزار تومان میان جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، با اشاره به اینکه این بسته‌های مواد غذایی از محل اجرا امینانه نیت واقفان تهیه شده خاطر نشان کرد: این پانزدهمین مرحله از توزیع بسته‌های مواد غذایی میان آسیب دیدگان و خانوارهای بی‌بضاعت استان بوشهر است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی، ارزش بسته‌های توزیع شده را 350 میلیون تومان دانست و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در 14 ماه شیوع کرونا در قالب برنامه‌های مختلف 34 هزار بسته معیشتی به ارزش 5.5 میلیارد تومان در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان قرار داده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار