رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تأکید بر حمایت همه جانبه از بانوان رسانه‌ای استان، گفت: همه مسؤولان باید حامی و پشتیبان بانوان خبرنگار بوده و بستر کار مناسب را برای آن‌ها فراهم کنند.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 26 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، طیب حیدری امروز در دیدار با روسای کمیته‌های انجمن رسبان استان کرمانشاه با اشاره به سختی‌های کار خبرنگاران، گفت: سختی‌های این حرفه بر کسی پوشیده نیست و این میان بانوان رسانه به دلیل روحیه لطیف و حساس بیش از همه در معرض آسیب هستند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از بانوان رسانه‌ای استان، گفت: همه مسؤولان باید حامی و پشتیبان بانوان خبرنگار بوده و بستر کار مناسب را برای آن‌ها فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با قدردانی از اعضای انجمن رسبان کرمانشاه، راه‌اندازی این انجمن را نوید بخش روزهای خوب و آینده‌ای امید بخش برای بانوان رسانه دانست و افزود: وجود چنین تشکیلاتی می‌تواند به ایجاد انگیزه و نشاط در میان بانوان رسانه کمک کرده و موجب ارتقا بیش از پیش جایگاه آنان شود.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر کرمانشاه حامی جدی بانوان رسانه استان خواهد بود، گفت: هرکاری که در توان باشد برای انجمن بانوان رسانه استان دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم همکار و همراه انجمن رسبان در حمایت از بانوان رسانه استان باشیم.

در این نشست روسای کمیته‌های انجمن رسبان استان کرمانشاه ضمن معرفی این انجمن و بیان دغدغه‌های بانوان رسانه، به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های انجمن در راستای اعتلای جایگاه بانوان رسانه استان پرداختند.

گفتنی است، انجمن بانوان رسانه‌ای کرمانشاه (رسبان) از ابتدای فروردین‌ماه فعالیت خود را به عنوان نماینده کرمانشاه شروع کرده و در قالب پنج کمیته راهبردی حقوق، آموزش، گردشگری، مناسبات و سلامت فعالیت‌های خود را در جهت خدمات‌رسانی به بانوان رسانه‌ای استان آغاز کرده و طی این مدت خوشبختانه با استقبال قابل توجه خبرنگار در سطح استان روبرو بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار