مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره هنر‌های تجسمی در حوزه قرآن و عترت برای کودکان و نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 19 September 2015
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره هنر‌های تجسمی در حوزه قرآن و عترت برای کودکان و نوجوان خبر داد.

به گزارش فارس؛ فاضل عبادی در همایش روسای انجمن‌های ادبی استان همدان، اظهار کرد: همزمان با برگزاری این همایش دو رویداد بزرگ فرهنگی جشنواره بین‎المللی فیلم نوجوان و جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: جشنواره بین‎المللی فیلم نوجوان در همدان از تاریخ چهارم تا هشتم مهرماه و جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان از نهم تا 14 مهرماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

همدان به قطب فرهنگی کشور تبدیل می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به تبدیل استان همدان به قطب فرهنگی کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: در حوزه ادبیات نیز به بحث کودک و نوجوان پرداخته شده و سعی داریم کار‌های مختلفی را در این حوزه انجام دهیم.

وی یادآور شد: همزمان با فعالیت‌های حوزه ادبیات در بحث کودک و نوجوان، نمایشگاه کودک و نوجوان و جشنواره هنر‌های تجسمی در حوزه قرآن و عترت برای کودکان و نوجوان نیز برگزار می‎شود.

عبادی خاطرنشان کرد: سیاست‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واگذاری کار‌ها به اهالی فرهنگ و رسانه است تا بتوانند کارها را به بهترین شکل پیش ببرند.

وی افزود: با راه‎اندازی خانه شعر و ادب استان همدان تلاش می‌کنیم کار‌ها را در حوزه ادب و فرهنگ در این خانه پیگیری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: تمام همکاران ما در اداره ارشاد اسلامی بسیج شده‌اند تا فعالیت‌های فرهنگی را به خارج از سیستم اداری منتقل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار