کد خبر: ۹۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 17 September 2015
آستارا - ایرنا - شهرستان تالش در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاهها به استقبال از مهر رفته و همه دستگاههای اداری در کنار آموزش و پرورش و دانشگاهها به استقبال بازگشایی مراکز علم و تربیت می روند.
[507 مدرسه تالش آماده استقبال از 36 هزار دانش آموز است]

در آستانه سال تحصیلی جدید فرمانداری تالش با برگزاری جلسه هماهنگی ستاد استقبال مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاهها با هدف اطلاع رسانی از اقدامات و برنامه های انجام شده به منظور استقبال از مهر به ویژه در بخش آماده سازی مدارس و دانشگاهها و سازماندهی و تجهیز آن ، ساماندهی حمل و نقل و ترافیک به عنوان یکی از دغدغه های اولیا و برنامه ریزی به استقبال مهر رفت.
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، سید جلال سید محمدی معاون فرماندار تالش در جلسه ستاد استقبال بازگشایی مدارس و دانشگاههای این شهرستان گفت : مدرسه منشا پویایی و بالندگی و نشاط جامعه است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش در این جلسه افزود : اول مهر همیشه به عنوان یک روز خاص و به یاد ماندنی در خاطره های دانش آموزان نقش می بندد و با برنامه ریزی های انجام گرفته تلاش شود که این روز باشکوه تمام برگزار شود.
وی یکی از برنامه های معنوی برای بازگشایی مدارس را برگزاری جشن عاطفه ها دانست و گفت : خوشبختانه بحث کمک و یاری به دیگران ریشه در فرهنگ ما دارد و نیاز است جهت کمک به دانش آموزان مستمند و بی بضاعت همه مردم و خیران در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.
سید محمدی در ادامه تأمین بعد ترافیکی و امنیت دانش آموزان در مسیر های منتهی به مراکز آموزشی،اجتماعی و خدمات شهری ،آراستگی و پاکیزکی محیط درونی و بیرونی مدارس را توسط کلیه مسئولین شهرستان خواستار شد.
التفات منتظری مدیر آموزش و پرورش تالش نیز در این جلسه گفت : مدارس منطقه آماده پذیرای دانش آموزان از اول مهر هستند و همه سازمانها در این راستا آموزش و پرورش را مساعدت نموده اند .
مدیر آموزش و پرورش تالش با بیان اینکه این شهرستان دارای 36 هزار نفر دانش آموز است افزود : 507 مدرسه در سطح شهرستان وجود دارد .

****
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش در جلسه ستاد برنامه ریزی دهه ولایت گفت : با تبیین درست و تعمیق فرهنگ غدیر وحدت بین مسلمین را در جامعه تقویت کنیم .
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، سید جلال سید محمدی با اشاره به اینکه پیام غدیر پیام وحدت و انسجام جامعه مسلمین است گفت : غدیر منشا و سرچشمه انسجام و یکپارچگی است و رویکرد برنامه های دهه ولایت در شهرستان بر همین اساس خواهد بود.
وی به اهداف برگزاری برنامه های دهه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت : ایجاد فضای مناسب معنوی برای ترویج فرهنگ و مفاهیم غدیری و طرح مباحث مرتبط با فلسفه غدیر و گسترش برنامه های گرامیداشت این ایام در شهرستان از جمله این اهداف به شمار می رود.
معاون فرماندار تالش با تاکید بر برپایی باشکوه برنامه های این دهه اظهار داشت : تلاش کنیم با برنامه ریزی دقیق شاهد برگزاری مراسم ویژه در این دهه باشیم و برنامه های فرهنگی انجام شده اثرگذار و ماندگار باشد.
سید محمدی در ادامه گفت : بیش از 40 برنامه در نقاط مختلف شهری و روستایی با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت تالش به همین مناسبت برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار