ساخت پنج هزار و ۸۵۴ واحد مسکن ملی امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ 20 May 2021

محمد اسلامی در سفر به استان اصفهان با حضور در محل اجرای طرح مسکن ملی شهر جدید بهارستان، دستور آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و ۸۵۴ واحد مسکونی در ۱۱ شهر را بطور همزمان صادر کرد.
بر این اساس چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی استان اصفهان در شهر جدید بهارستان و هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی دیگر در ۱۰ شهر تیران، دهاقان، شهرضا، اردستان، انارک، برزک، بادرود، چادگان، سمیرم و علویجه ساخته می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: سال ۹۸ معادل ۱۸ شهر جدید در کشور احداث شده که اکنون به ۲۴ شهر رسیده است.
وی گفت: از بین افرادی که در سامانه طرح مسکن ملی ثبت نام کردند حدود ۵۱۰ هزار نفر واجد شرایط تایید شدند و برای آن‌ها برنامه ریزی شد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت راه‌سازی و آزادراه‌ها نیز افزود: ضرورت دارد برای محور‌هایی مانند شهر جدید بهارستان بصورت ترافیک شهری برنامه ریزی شود.
۲ طرح میدان بزرگ امام علی (ع) ۸۰ میلیارد ریال هزینه و ۲۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع زیر بنا و بوستان دوستی ۸۵ میلیارد ریال هزینه در ۳۷ هزار متر مربع زیربنا با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید بهارستان بهره برداری شد.
وزیر راه و شهرسازی امروز در سفر خود به اصفهان از طرح قطار شهری اصفهان - بهارستان بازدید کرد؛ این طرح به طول ۱۴ کیلومتر با تامین ریل ملی از شرکت ذوب آهن به میزان سه هزار تُن در حال اجراست و حدود ۸۷ درصد مسیر تونل آن تکمیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار