مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: لازم است بیمارستان‌های مرجع کرونا در اصفهان از قطعی برق مستثنی شوند و هماهنگی‌های لازم در این زمینه از سوی شرکت برق صورت گیرد.
کد خبر: ۹۶۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 24 May 2021

آرش نجیمی افزود: در زمان حاضر سه بیمارستان الزهرا(س)، خورشید و دکتر غرضی مراکز مرجع ارائه خدمات به بیماران کرونایی در اصفهان هستند و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخواست دارد این بیمارستان ها از قطعی برق مستثنی شوند.

وی با بیان اینکه بهتر است مکان‌های نگهداری واکسن کرونا نیز از قطعی برق مستثنی شوند، اظهار داشت: این موضوع توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ستاد استانی مقابله با کرونا تحت بررسی و کنترل قرار دارد.

نجیمی با تاکید بر اینکه قطعی برق در چند روز گذشته تاکنون اختلال جدی در خدمات رسانی به بیماران بویژه بیماران دارای علائم کرونا در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ایجاد نکرده است، خاطرنشان کرد: همه پیش بینی های لازم در این زمینه از جمله نصب تجهیزات برق اضطراری در بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

وی با بیان اینکه ممکن است قطعی برق در ارائه خدمات در مراکز مختلف مشکلاتی بوجود آورد، اضافه کرد: با توجه به استقرار تجهیزات برق اضطراری در بیمارستان‌ها و مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اختلال جدی در روندهای حیاتی مانند نگهداری واکسن و بخش مراقبت های ویژه (ICU) بوجود نخواهد آمد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وابسته به سایر ارگان‌ها و بخش خصوصی نیز طبق ضوابط و قوانین، موظف به نصب و استقرار تجهیزات برق اضطراری و پیش بینی های لازم در صورت قطعی برق هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار