خانواده ای رویدری که برای دیدن جریان آب ناشی از بارندگی حوالی ساعت 23 دیشب (شامگاه 5 شنبه 26 شهریورماه) راهی یکی از آبنماهای مسیر جاده شده بودند،‌ به ناگاه با حجم وسیعی از آب باران مواجه می شوند که جریان شدید آب، 5 تن از اعضای این خانواده را با خود می برد.
کد خبر: ۹۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 18 September 2015
به گزارش خبرنگار تابناک، بارش باران شدید در منطقه بالادست رودخانه رودبار شهر رویدر از توابع غرب هرمزگان و طغیان آبنماها و رودخانه های در مسیر موجب مرگ 4 تن از اعضای یک خانواده شد.

خانواده ای رویدری که برای دیدن جریان آب ناشی از بارندگی حوالی ساعت 23 دیشب (شامگاه 5 شنبه 26 شهریورماه) راهی یکی از آبنماهای مسیر جاده شده بودند،‌ به ناگاه با حجم وسیعی از آب باران مواجه می شوند که جریان شدید آب ناشی از طغیان رودخانه، 5 تن از اعضای این خانواده را با خود می برد.

عملیات جستجو توسط یگان های هلال احمر و مردمی بلافاصله از حوالی ساعت 24 دیشب آغاز و تا ساعت 11 امروز جمعه ادامه می یابد و متاسفانه پیکر بی جان دو زن و دو نوجوان این حادثه به تدریج از ساعات ابتدایی امروز در مناطق پائین دست پیدا می شود اما یک تن نیز نجات می یابد.

در این سانحه 4 تن جان می بازند که علت اصلی آن نیز شدت بارش ها در بالادست این منطقه و غافلگیری اعضای این خانواده با شدت آب در محل آبنما و طغیان رودخانه عنوان شده است.

این حادثه ضرورت ایجاد یک پایگاه ثابت هلال احمر در منطقه رویدر را نیز گوشزد می کند.

رویدر از توابع شهرستان بندرخمیر در غرب استان هرمزگان است که با مرکز استان 110 کیلومتر فاصله دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار