کد خبر: ۹۶۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 31 May 2021

شما جزء افرادی هستید که در دوران کرونا، ماسک را حضوری می‌خرید یا اینترنتی؟ اگر هنوز هم تمایلی به خرید اینترنتی ماسک ندارید، این مطلب برای شماست!

خرید حضوری یا اینترنتی؟! مسئله این است!

با این که سال‌هاست اینترنت به زندگی ایرانیان وارد شده است و جزئی جدایی‌ناپذیر از امور روزمره ماست، هنوز هم نتوانسته‌ایم بین خرید حضوری و اینترنتی یکی را انتخاب کنیم.

واقعیت این است که فرآیند خرید دارای پیچیدگی‌های زیادی است و نباید ساده و سطحی به آن نگاه کرد. ما خیلی وقت‌ها هدف‌های مختلفی از خرید داریم؛ هدف‌هایی بسیار فراتر از بدست آوردن یک محصول. شاید این جمله معروف «دلم نمیاد بخرمش» را شما هم شنیده باشید، این جمله بیانگر آن است که گاهی در حس خرید یک محصول در آینده نزدیک، لذتی است که در خود خرید نیست! با انسانی که خریدهایش این قدر پیچیده است چه باید کرد؟

شاید بهترین راه‌حل برای تجزیه‌و‌تحلیل خرید انسان‌ها، تقسیم‌بندی آن‌ها بر اساس نوع محصول باشد. به طور مثال، خرید کالاهای سوپرمارکتی معمولاً لذت خاصی ندارد و هدف اصلی به دست آوردن مایحتاج زندگی است، اما خرید لباس شب خودش یک داستان است و اولین فایده‌اش این است که در فرآیند خرید، شما لباس‌های مختلف موجود در مزون‌ها را خواهید دید و به قول معروف از مد روز آگاه خواهید شد. فایده دیگرش شاید این باشد که لباس‌های متنوعی را خواهید پوشید و اگر حوصله عکاسی داشته باشید، عکس‌های رنگارنگی را هم به دست خواهید آورد.

همین تفاوت ها باعث می‌شود که خرید حضوری و آنلاین هم متفاوت باشد. مثلا در همین دو مثال که گفتیم؛ شما خیلی راحت به سراغ خرید اقلام سوپرمارکتی خواهید رفت، اما گذشتن از خیر لذت خرید حضوری لباس شب آسان نیست!

حال برویم سر بحث اصلی خودمان. ماسک‌های تنفسی را چطور بخریم؟

واضح است که از یک طرف می‌توانیم خیلی راحت سری به کرومارکت بزنیم و هر ماسکی را که می‌خواهیم انتخاب کنیم و بخریم و از طرف دیگر می‌توانیم به داروخانه یا سوپرمارکت سر کوچه برویم و ماسک تنفسی مورد نظر خود را خریداری کنیم. اما سوال اینجاست که کدام بهتر است؟

در پاسخ باید بگوییم که با توجه به تولید و توزیع گسترده ماسک، داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها و حتی فروشگاه‌های محصولات بهداشتی، ماسک‌های تنفسی را عرضه می‌کنند و مشکلی در خرید ماسک نخواهید داشت، اما پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی است.

خرید اینترنتی ماسک

مزایای خرید اینترنتی ماسک تنفسی

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما اطمینان دهیم خرید آنلاین ماسک گزینه بهتری است!

  • کسب اطلاعات دقیق درباره ماسک در خرید اینترنتی

فروشندگان داروخانه‌ها معمولاً حوصله توضیح کامل و مفصل در مورد محصولات را ندارند و سعی می‌کنند هر چه سریع‌تر محصول را به شما بفروشند و کار خود را تمام کنند. سوپرمارکت‌ها هم به طور معمول اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات و مشخصات ماسک‌ها ندارند و تنها بر اساس قیمت و یا گاهی شرکت سازنده توضیحاتی را به شما ارائه خواهند کرد.

اما در زمان خرید اینترنتی شما می‌توانید بدون هیچ عجله‌ای توضیحات محصول، مشخصات دقیق و نظرات کاربران دیگر را مطالعه کنید و حتی می‌توانید با مسئول فروش تماس بگیرید و اطلاعات خود را کامل تر نمایید.

به هر حال در خرید ماسک، پای سلامتی شما در میان است و هر چه اطلاعات بیشتری داشته باشید، خرید بهتری خواهید داشت.

  • قبل از خرید، ماسک خود را ببینید!

معمولاً در داروخانه و سوپرمارکت شما نمی‌توانید از محتویات داخل بسته ماسک مطلع شوید! اما در یک فروشگاه اینترنتی تصاویر و حتی گاهی ویدیوی ماسک قرار داده شده است و شما می‌توانید پیش از خرید، دقیقاً ببینید ماسکی که قرار است بخرید چه مشخصاتی دارد.

  • تنوع ماسک در فروشگاه‌های اینترنتی

تنوع ماسک‌های موجود در سوپرمارکت‌ها بسیار کم است و معمولاً دو سه نوع ماسک بیشتر ندارند، داروخانه‌ها هم گرچه تنوع بیشتری دارند، اما معمولاً همه انواع ماسک را نمی‌توان در یک داروخانه پیدا کرد. اما در خرید اینترنتی دست شما کاملاَ باز است تا به دنبال ماسک مورد نظر خود بگیرید و دقیقاً همانی را بگیرید که می‌خواهید.

  • خرید ایمن و آسان ماسک!

همه ما ماسک می‌زنیم تا از خطر کرونا به دور باشیم، پس این که برای خرید ماسک خود را به خطر بیندازیم و به محیط‌های آلوده برویم چندان منطقی نیست! در هنگام خرید اینترنتی شما می‌توانید با خیال آسوده و به دور از هر ویروسی، خرید خود را انجام دهید و ماسک خود را درب منزل تحویل بگیرید.

  • خرید ماسک در همه ایام روز و هفته!

ممکن است به هر دلیلی در طول روز فرصت نداشته باشید که به صورت حضوری برای خرید ماسک مراجعه کنید. اما آخر شب که کارهایتان تمام شده، تنها با چند کلیک بتوانید برای خودتان ماسک بخرید! بله مزیت خرید آنلاین ماسک این است که حتی قبل از خواب و در رختخواب هم می‌توانید ماسک بخرید.

خرید ماسک اینترنتی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر

با توجه به موارد بالا، برای خرید ماسک تنفسی، از فروشگاه‌های آنلاینی خرید کنید که:

1- توضیحات محصول کاملی دارند.

2- تصاویری از ماسک درج کرده‌اند.

3- دارای ماسک های متنوعی هستند.

4- از درگاه‌های امن برای پرداخت استفاده می‌کنند.

5- نماد اعتماد الکترونیک دارند.

6- پشیبانی 24 ساعته 7 روز هفته دارند.

پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی انواع ماسک سه لایه، ماسک N95، ماسک FFP3، ماسک FFP2، ماسک FFP1، ماسک سه بعدی و ماسک کودک؛ کرومارکت به آدرس https://coromarket.ir/ است.

فروشگاه اینترنتی کرومارکت

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار