رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه ساخت پادکست با عنوان " شهر از نگاه بانوان" خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 31 May 2021

محمدرضا رهبری با اشاره به برگزاری این مسابقه در قالب رویداد "رسانه شهر خود باشیم"، اظهار داشت: برپایی کارگاه ساخت پادکست و برگزاری مسابقه پادکست بخشی از پازلی است که در راستای بهبود محلات و در چارچوب موضوعات چه طور شهر را رصد کنیم و چه طور برای بهتر شدن وضعیت شهر با مشارکت شهروندان اقدام کنیم، صورت گرفته است.

وی افزود: برای اینکه از دیدگاه شهروندان نسبت به شهر آگاه شویم و با مشارکت آنها به تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب اقدام کنیم، تصمیم به برگزاری مسابقه پادکست با محوریت بانوان گرفتیم زیرا بانوان از دیدگاه و منظر خاصی به شهر نگاه می کنند اما معمولا در برنامه ریزی های شهری به آن ها کمتر توجه شده و رسانه ها نیز کمتر به انعکاس دیدگاه بانوان نسبت به شهر اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: با برگزاری این مسابقه در تلاش هستیم به بانوان این پیام را بدهیم که برای انعکاس نظرات و دیدگاه هایشان منتظر رسانه رسمی نباشند و خودشان صاحب رسانه شوند، یعنی با ابزاری مانند پادکست حرف هایشان را بزنند.

وی با بیان اینکه فرصت شرکت در مسابقه تا 20 خرداد است، ادامه داد: از همه بانوان شهر اصفهان به ویژه بانوان شهرداری منطقه چهار درخواست داریم این فرصت را غنیمت شمرده و روایت خودشان از شهر را در قالب موضوعاتی چون بیان دغدغه های فردی و اجتماعی با محوریت تجاربمان در زندگی شهری و آنچه کرونا به ما یاد داد، در یک پادکست 5 تا 15 دقیقه ای به شماره 09392009957ارسال کنند.

رهبری خاطرنشان کرد: پادکست های منتخب در اختیار مدیران شهری قرار می گیرد تا در جریان دیدگاه ها و نظرات بانوان قرار گیرند و آن ها را در برنامه ریزی های شهری لحاظ کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار