رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت تردد بین استان گفت: تردد درون استانی هم به هشت شهر مسافر پذیر و گردشگر پذیر اصفهان ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ 04 June 2021

سرهنگ اصغر زارع افزود: توصیه ما به نداشتن هر گونه مسافرت درون و برون استانی به مردم در شرایط شیوع کروناست و در این تعطیلات هم سفر هم استانی‌ها به شهرهای مسافر پذیر استان از جمله سمیرم، باغبهادران، چادگان، خوانسار، ابیانه و نطنز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه  سفر درون استانی هم در عمل ممنوع است ادامه داد: تردد های بین استانی هم بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا ممنوع است و از ظهر روز دوازدهم خرداد تا ظهر روز دوشنبه هفدهم خرداد پلاک‌های استان حق خروج و پلاک‌های غیر استانی حق ورود به استان اصفهان را مگر بنا بر ضرورت و با مجوز ندارند.

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آمار اعمال قانون و تذکر به رانندگان متخلف در روز گذشته اظهار داشت: روز گذشته تذکر یک هزار و ۵۳۴ دستگاه خودرو با تذکر پلیس مواجه شدند و یک هزار و ۳۸ دستگاه خودرو به مبداِء برگشت داده شدند و ۵۷۹ دستگاه خودرو هم با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا به هم استانی‌ها توصیه می‌کنیم از هر گونه مسافرت درون و برون استانی خودداری کنند و به کسانی هم که بنا به ضرورت اقدام به مسافرت می‌کنند توصیه می‌کنیم که بویژه در راه‌های دوطرفه با توجه به اینکه سال های گذشته در تعطیلات تصادفات و تلفات زیادی در تصادفات شاخ به شاخ (رخ به رخ) داشتیم توجه ویژه ای داشته باشند.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: روز گذشته بر اثر برخورد سه دستگاه سواری در جاده قلعه شور هشت نفر مجروح شدند که این گونه حوادث نشان دهنده ضرورت افزایش دقت و توجه بیشتر رانندگان در جاده های فرعی و خودداری از تجاوز و انحراف به چپ است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان هنگام رانندگی در عمق محورها هم باید از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند بیان کرد: امروز صبح یک مورد واژگونی سواری پژو در محور اردستان به نایین گردنه ظفرقند اتفاق افتاد که در این حادثه یک نفر کشته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار