دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:۷۰ هزار عامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در استان اصفهان برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ 08 June 2021

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: حدود سه هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات در نظر گرفته شده که نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

حیدر قاسمی با تاکید بر اینکه کرونا بهانه‌ خوبی برای شرکت نکردن در انتخابات نیست، افزود: لازم است با دادن اطمینان خاطر به مردم و ایجاد شرایط مطلوب برای برگزاری پر شور انتخابات، مانع از این شویم که همه‌گیری کرونا بهانه‌ای برای مشارکت نکردن در انتخابات شود.

وی با بیان اینکه لازم است شرایط بهداشتی در انتخابات ۱۴۰۰ برای مردم اطمینان بخش باشد، گفت: مردم واقعا نگران هستند و باید اطمینان‌های لازم درباره رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای به آن‌ها داده شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تاکید بر نقش و جایگاه اطلاع رسانی در تشویق و تهییج مردم در افزایش مشارکت در انتخابات، گفت: اگر مشارکت بالا باشد، فرد منتخب هم پشتوانه و اقتدار خوبی برای اداره امور پیدا می‌کند.

قاسمی با تاکید بر اینکه هرچه رسانه‌های داخلی زودتر به حوادث واکنش نشان دهند مردم کمتر به رسانه‌های خارجی مراجعه می‌کنند، گفت: اگر مساله مبهم و شبهه‌ناکی در جامعه و فضای مجازی مطرح شد، رسانه‌ها باید سریع به آن ورود کنند و دستگاه مربوطه هم به موقع پاسخ بدهد و این موضوع فقط مختص به زمان انتخابات نیست.

وی همچنین از رسانه‌ها خواست تا تبلیغات لازم درباره اهمیت مشارکت در انتخابات را انجام دهند و به جد از تخریب کردن پرهیز کنند تا جو جامعه متشنج نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار