معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: اعتبارات مالی راهداری استان متناسب با نیازها و میزان جاده‌های موجود نیست.
کد خبر: ۹۷۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 22 June 2021

فرزاد دادخواه، در بازدید از پروژه‌های راهداری غرب استان در نشست با فرماندار تیران و کرون در فرمانداری این شهرستان افزود: میزان جاده‌ها و تردد در راه‌های اصلی و فرعی استان در اعتباربخشی به این استان، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: گرچه همه راه‌ها و مسیرهای ارتباطی استان آسفالت است اما برای بازسازی و اصلاح، مورد پیش‌بینی و مطالعه قرار نمی‌گیرد.

 معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: بدلیل فرسایش آسفالت مسیرهای اصلی و فرعی، همواره باید اصلاحات انجام شود اما در مطالعات و برنامه‌ریزی مغفول مانده و تخصیص اعتبار به این حوزه، بسیار کمتر از دیگر استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌ اعتباری پروژه‌های راهداری در حال اجراست، تصریح‌کرد: اصلاح آسفالت جاده‌های اصلی، احداث زیرگذر، اصلاح هندسی و راه‌سازی در محورهای مواصلاتی غرب استان در حال اجراست.

دادخواه با بیان اینکه جاده تیران به سامان یکی از نقاط پُرحادثه محسوب می‌شود، تصریح کرد: تعریض مسیر در گام‌های مختلف انجام شده است و جاده منطقه باغات نیز بزودی به صورت ۲ باند به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار تیران و کرون نیز در این نشست به پروژه‌های حوزه راهداری این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تعریض جاده تیران به سامان یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه بود که سال‌ها در انتظار مسوولان گذشته مانده بود و در چندسال اخیر به سرانجام رسید.

مجید حُججی افزود: احداث زیر گذرها، میدان ورودی شرقی تیران و جاده تیران به سامان از پروژه‌های مهم این شهرستان است که با محدودیت اعتباری و با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل و اعتبارات محلی اجرایی شد.

به اعتقاد وی، این اقدامات نقش مهمی در کاهش حوادث ترافیکی، افزایش ایمنی و تسهیل تردد در منطقه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :