هاشمی:
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت آتی شهرداری و شورای شهر تهران، آرامشی کنونی که در شهر ایجاد شده است را ادامه دهد.
کد خبر: ۹۷۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 23 June 2021

به گزارش تابناک تهران، «محسن هاشمی» روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های مدیریت شهری منطقه ۱۴ و میدانگاه و ساماندهی آرامستان دولاب تهران افزود: آرامش کنونی شهر مدیون زمینه های مختلفی از جمله ایجاد شفافیت، مناسب سازی معابر، جلوگیری از شهر فروشی و اجرای مگاپروژه ها با مطالعات کامل و متانت کافی است.

وی یادآورشد: ۷۰ پروژه امروز در منطقه ۱۴ بهره برداری شد که چند مورد آن مربوط به گورستان دولاب و ارامنه است.

هاشمی اظهارداشت: یکی از اولویت هایی که در دستور کار این دوره از شورای شهر و شهرداری تهران قرار داشت، اجرای پروژه های محله و انسان محور بود که در کنار آن پروژه های شاخص هم دیده شد؛ همه این اولویت بندی ها و برنامه های اجرا شده، نشان از برنامه ریزی دقیقی است که آرامش ویژه ای به شهر داده است.

وی خاطر نشان کرد: آرامستان مسیحیان تهران در دولاب مجموعه بی نظیری بود که روند ساماندهی آن سال ها متوقف شده بود و با ورود شهرداری به ثمر رسید.

هاشمی تاکید کرد: بهبود و ساماندهی این آرامستان می تواند رابطه تاریخی ادیان مختلف را بهبود بخشد و فضای گردشگری مناسبی ایجاد و محوطه تاریخی موجود را ساماندهی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار