اصفهان میزبان چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر است.
کد خبر: ۹۷۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲ 23 June 2021

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر، تعداد بسکتبالیست های شرکت کننده در این دوره از اردو را 12 نفر بیان کرد و گفت: اردوهای آماده سازی تیم از ۳ ماه گذشته آغاز شده و این چهارمین مرحله اردوهاست که به میزبانی شهر اصفهان درحال پیگیری است.

عباس آقاکوچکی افزود: از ۵ لژیونر کشور ۳ نفر در اردوها حاضر هستند و ۲ نفر دیگر پس از پایان رقابت های اروپایی به اردوهای بعدی حاضر خواهند شد.

آقاکوچکی گفت: در اردوی بعدی ۱۴ نفر حضور خواهند داشت و پس از آن و تعیین ترکیب اصلی ۲ نفر خط خواهند خورد تا ۱۲ نفر اصلی مشخص و راهی المپیک شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در ادامه افزود: شرایط بازیکنان ما بسیار خوب و ایده آل است و تا کنون به هماهنگی نهایی و کامل در همه موارد فنی و تاکتیکی رسیده اند و امیدواریم بهترین نتیجه تاریخ بسکتبال با ویلچر را در المپیک کسب کنیم.

عباس آقاکوچکی با اشاره به اینکه گروه ایران در پارالمپیک به گروه مرگ مسابقات معروف شده گفت: ۴ تیم برتر جهان در گروه ما قرار دارند ولی ما با تمام توان در این مسابقات حاضر خواهیم شد و مطمئنا با انجام بازی های خوب و جذاب حتی نیم نگاهی هم به کسب مدال و سکو خواهیم داشت.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در گروه ۱ بازی های المپیک با تیم های آمریکا قهرمان المپیک، انگلیس قهرمان جهان، استرالیا قهرمان آسیا و اقیانوسیه، آلمان و الجزایر هم گروه است.

تیم ملی کشورمان تا پیش از حضور در پارالمپیک ۲ مرحله اردوی دیگر برگزار خواهد کرد و ۲ دیدار تدارکاتی هم با تیم های ترکیه و ژاپن انجام خواهد داد.

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ولیچر تا ۶ تیر به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار