آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ 24 June 2021

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اشتغال زندانیان و برنامه های فرهنگی و تربیتی عمیق و توجه ویژه به خانواده زندانیان را از راه های تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی‌ها دانست و افزود: هدف، ایجاد اشتغال پایدار است که زندانی پس از آزادی نیز بتواند در جامعه فعالیت کند.

محمدمهدی حاج‌محمدی با بیان اینکه به تناسب وقت، هزینه و اهمیت زندان برای دشمن، ما هم باید توجه و تمرکز بر زندان‌ها داشته باشیم، اظهار امیدواری کرد که این اتفاق مبارک و تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی‌ها از اصفهان آغاز و الگویی برای کشور شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قوانین اساسی مترقی در جهان، گفت: اصل ولایت فقیه بعد از چهار دهه به حق، تضمین کننده نظام و جلوگیری از انحرافات آن بوده است.

محمدرضا حبیبی خاطرنشان کرد: همواره به همکارانم تاکید کرده ام رمز موفقیت در هر مجموعه، ارتباط صمیمی با همکاران و پای درد دل و صحبت های آنها نشستن است. همه تحت ولایت فقیه در یک مسیر حرکت می کنیم و باید تلاش کنیم نظام جلو برود.

دادستان اصفهان با بیان اینکه هدف سازمان زندان‌ها و دستگاه قضا رساندن میزان اشتغال زندانیان به ۸۰ درصد است، تصریح کرد: نقش خیران در استان بسیار پررنگ و قوی است و آنان در همه زمینه‌ها به جد کوشا بودند که آثار و برکات زیادی داشته است.

علی اصفهانی با بیان اینکه زندان باید محلی برای اصلاح و تربیت باشد، اظهار کرد: ارتباطی که از گذشته بین مجموعه دستگاه قضا و زندان وجود داشته است باعث شده در خصوص امور زندانیان بتوانیم در حد توان این اهداف سازمان و دستگاه قضا را محقق کنیم.

مدیرکل سابق زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان گفت: در آغاز فعالیت خود در اصفهان تعداد زندانیان شاغل ۴۵۰۰ نفر بود که امروز به ۵۹۰۰ نفر رسیده است.

محمود ضیایی فرد به افتتاح اولین مرکز مدیریت جذب کمک‌های مردمی و گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی با پیگیری رئیس کل دادگستری استان پروژه کاشان پس از ۱۲ سال راه اندازی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :