معاون انتظامی ایلام:
معاون عملیات انتظامی استان ایلام از ثبت بیش از ۲۵ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در طول یک ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 27 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علی جمالوندی عنوان کرد: مردم استان ایلام در طول یک ماه گذشته ۲۵ هزار و ۱۹۵ بار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و خواستار نیاز پلیسی در حوزه‌های مختلف شده‌اند.

وی بیان داشت: از این تعداد تماس ۷ هزار و ۵۲۷ تماس آنها عملیاتی و در راستای رسیدگی به موضوعاتی همچون نزاع و درگیری، سرقت و … بوده است.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام ادامه داد: تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۱ تماس با ارائه مشاوره‌های انتظامی پاسخ داده شده و تعداد ۳ هزار و ۵۴۷ تماس بی مورد و غیر قابل پیگیری بوده است.

وی تصریح کرد: تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نشان از مشارکت و اعتماد مردم نسبت به پلیس را دارد و همچنان خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در تولید و ارتقاء امنیت اجتماعی هستیم.

جمالوندی یادآور شد: پلیس، سامانه تلفنی ۱۱۰ را با هدف خدمات رسانی سریع‌تر و بهتر، ارتقاء امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی کرده است و می‌طلبد شهروندان با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار