مرکز تخصصی آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار در فنی و حرفه‌ای اصفهان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۷۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ 27 June 2021

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: مرکز تخصصی آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار، با هدف توسعه اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان و پرورش کارآفرینان مولد و ایجاد اشتغال پایدار از طریق بسترسازی برای راه اندازی و بهبودکسب و کار‌های پر رشد وگسترش گروه‌های استارتاپی، هدایت افراد دارای ایده خلاق و نوآور در استان اصفهان در مرکز شماره ۴ فنی و حرفه‌ای راه اندازی شد.
آرش اخوان طبسی افزود: جامعه هدف مشمولان طرح کارآفرینی مهارت بنیان، کارآفرینان و افراد دارای ایده استارتاپی، صاحبان و کارکنان کسب و کارها، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و افراد علاقه‌مند به کسب و کار شامل نوپا و یا سنتی هستند.
برگزاری کارگاه‌های آموزش کارآفرینی و مدل کسب و کار شخصی برای همه کارجویان، ارائه مشاوره تخصصی مهارت آموزان برای تعیین مسیر شغلی، تیم سازی تخصصی در حوزه‌های تولید محتوا و مشاوره تخصصی، تجاری سازی ایده‌ها با تکیه بر ظرفیت‌های سرمایه گذاران بخش خصوصی و نهاد‌های پشتیبان و حامی ایده‌های خلاق و نوآوربرای این مرکز در نظر گرفته شده است.
این مرکز می‌تواند با داشتن ظرفیت‌های عالی برای هدایت کارآموزان و کارجویان و کاهش نرخ بیکاری نقش متفاوتی را در آموزش و کارآفرینی فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :