ادارات موظف به کاهش ۵۰ درصدی برق خود هستند.
کد خبر: ۹۷۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 30 June 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس با تاکید بر حساسیت خاص ایجاد شده بر مصرف کنندگان برق ادارات گفت: در راستای مدیریت مصرف برق، ادارات موظف به کاهش ۵۰ درصدی برق خود هستند.
خسروی با بیان اینکه تاکنون این محدودیت در ادارات فارس محقق نشده است، افزود: این شرکت درصورت بی توجهی به محدود کردن و مدیریت مصرف برق در ادارات با روش‌های سخت گیرانه‌تر با استفاده از ابزار‌های کنترلی هوشمند و بازرسی و سرکشی به ادارات، اقدام به اعمال محدودیت مصرف برق در ادارات خواهد کرد.
وی افزود: با کنترل هوشمند بعد از ساعات اداری میزان مصرف برق را برای مصارف ضروری به ۲۰ درصد رسانده ایم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس از ارائه پیشنهاد تغییر در ساعات اداری در مناطق گرمسیری خبر داد و افزود: به زودی نتیجه این پیشنهاد اعلام می‌گردد.
خسروی به گرمای زود رس امسال و کاهش ۳۴درصدی ذخایر سد‌های نیروگاهی به دلیل کاهش بارندگی‌ها اشاره کرد و گفت: در دو ماه نخست امسال به دلیل افزایش ناگهانی دما میزان رشد مصرف برق در فارس به ۵۰ در صد رسید درحالیکه در کشور این میزان تنها ۱۹ درصد بود و فارس در جایگاه  اول مصرف برق در کشور قرار گرفت.
او میزان مصرف برق در استان فارس و بوشهر را درساعات پیک ۵ هزارو ۵۰۰ مگاوات عنوان کرد و افزود: صنایع نیز در مدیریت مصرف همچنان مورد تاکید این شرکت هستند.
خسروی از کاربران صنایع خواست زمان اورهال، تعطیلات و تغییرات شیفت را به همین روز‌های گرم موکول کنند.
معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای فارس هم میانگین رشد مصرف برق در فارس را در سه ماه اخیر ۵ درصد اعلام کرد و افزود: همکاری مشترکین مصرف کننده برق در سه ماه اخیر سبب شده تا از میزان پیش بینی افزایش ۱۴ در صدی بار به ۵ در صد برسیم.
توکلی با اشاره به در پیش داشتن روز‌های گرم بر مدیریت مصرف برق توسط مصرف کنندگان صنعتی، کشاورزی، خانگی و اداری تاکید کرد.
او میزان مصرف امسال برق در فارس و بوشهر را ۵ هزار و ۷۰۰ مگاوات اعلام کرد.

برچسب ها: مصرف ، برق ، ادارات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار