تابناک- دبير اول هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت : رمز موفقيت در اجرايي كردن امور جامعه در دست جوانان ما است .
کد خبر: ۹۷۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 30 June 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان جلسه گفتمان حلقه های میانی گام دوم انقلاب باحضوردکترمتفکرآزاددبیرهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سالن کنفرانس دفترامام جمعه بندرعباس برگزار گردید.
این جلسه عصر روز دوشنبه7تیرماه باحضور جمعی از نخبگان،روئسا واساتیدحوزه ودانشگاه ، عضو شورای شهربندرعباس واعضای شورای اندیشه ورز جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام برگزار گردید. ابتدامدیر هیات رزمندگان استان پس از گرامیداشت یادو خاطره ی شهدای 7تیرضرورت تبیین و ترویج منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به ویژه در بین جوانان بیان کرد،و درراستای اجرایی کردن این سند مهم،جامع و کامل به منظور گفتمان سازی و شتاب دهی به تمدن سازی انقلاب اسلامی به حاضرین درجلسه اهمیت وضرورت آنرا اشاره نمود.
دکترکامرانی رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرعباس بااشاره به اهمیت اجرایی کردن بیانات رهبری درگام دوم براظهارداشت: سند120صفحه ای از بیانات معظم له تهیه وآماده بهربرداری در مراحل اجراست و متفکران حوزه علم و اندیشه آمادگی هرگونه کمک فکری در این زمینه را دارند.
حجت الاسلام والمسلمین دکترباوقار:مدیر اموراهل سنت دراستان بااشاره به روایتی ازمعصوم (ع)ضرورت تمدن سازی درجهان اسلام با توجه به نیازمندی بشریت به رویکرد یک جهان عاری ازظلم و بی عدالتی باتمسک به ولایت بیاناتی ایراد کردند.
درادامه عضو شورای شهر بندرعباس سرکار خانم جراره ضمن تشکر ازتشکیل جلسات همفکری در راستای مسائل فرهنگی شهرآمادگی شورای شهربرای کمک ومساعدت وپشتیبانی از تشکل های مردم نهادمثل هیاتها اعلام کردند.
این جلسه باارائه نظرات وپیشنهادات جمع حاضر اهم از خواهران نخبه و برادارن ادامه پیدا کرد.
درپایان مهمان ویژه این گفتمان دکترمتفکرآزاد دبیراول هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پس از تشکراز حاضرین به بحث و تبیین مسائل طرح شده درجلسه پرداخت و رمز موفقیت دراجرایی کردن این بیانیه ورود جوانان درحلقه های اجرایی دانستند.
ایشان شاه کلید اصلی موفقیت دراین امرتکلیف محوری در تبعیت از رهبری نظام بیان داشت و فضای جوان گرایی که امروز در سطوح مختلف کشور چه در شوراهای شهر و روستا چه در تعیین مسئولیت های اجرایی یکی از بهره های بیانیه گام دوم می باشد که منظومه ی فکری جوانان حول این محور به عنوان نقشه راه ترسیم شده است.
در پایان این جلسه مهندس غلامزاده دبیر بیانیه گام دوم انقلاب هیات رزمندگان اسلام استان باتشکرازنماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه بندرعباس که زمینه گفتمان و طرح این بیانیه را ایجاد کردند، به فرصتهای ایجاد شده برای جوانان جهت استفاده از توانمندیهاواستعداد های خود اشاره نمودند و برای ادامه فعالیت به تفکیک کمیته ها با مسئولیت افراد صاحب نظر بیان داشته و جلسه را به پایان رساندند.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار